http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, April 22, 2010

Aku Skandal



ni la pakwe baru saya..haha..ye,saya tipu haha (tp xpe kan kalo pakwe saya org korea or chinese kan??)..suke mata sepet..hehe

Lee Kun Ji @ lee Koon Ji
mula kenal dia mase dlm MY GIRL
mase 2 mati2 igt dia pompuan..rupenye2 laki..2la lawa sgt kan..haha
aku ngan aaina tertipu gler mase awal2 tgok My girl..sekali laki daaa

tp aku xsuke tgok watak dia dlm My Girl..sbb nmpk pathetic sgt xdpt kejar pompuan dia minat..asyik menangis je dia ni..aku pun sekali la..pantang tgok certa jiwang nangis ni..haha

wpun dia ni player tp bile jumpe pompuan 2, dia minat pompuan 2 sorang je..tp apekan daya..pompuan 2 pandang laki (watak utama) sorang je.hehe

dlm Ijimie..dia la hero..hehe






dia jadi guest gak dlm family outing..pandai tangka ikan sbb dok dekat laut..hehe
dia pandai martial art..tp setiap kali buat mst dia jatuh..lawak2


hint: my date smlm ade skit2 muka cam dia...haha
xdpt cari gmbr yg rmbut pendek



suma gmbr cute2 lee koon ji dr atuk google (^___^) berdarah hidung..haha

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...