http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, October 01, 2009

camne nak edit??

aku br je tukar templete blog ni..berkenan plak ngan theme bunga ni.
tp 1 je masalah..aku xleh nak letak gadget..dia xleh ubah..geram tul aku
MySpace

..nak masuk lagu tak leh..myb xpandai kot..hehe MySpace

lgpun br nak berjinak2 ngan blog2 ni..selalunye FACEBOOK aku la menunjukkan suma sal pe aku buat..geram kat sape2 pn buat kat shout out..biar aku tunjukkan pada DUNIA gitu..hehe MySpace

byk benda aku nak tulis tp puyer la malas..

actually aku br je abes end-posting assessment ..O&G..posting ibu mengandung..dlm posting ni kami wajib conduct 5 delivery

aku ngan bangganye menghabeskan tugas dlm 2 ari oncall..haha MySpace


nak tau pe yg kami buat mase oncall kat LABOUR ROOM?? MySpace

tunggu yer..next post..MySpace

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...