http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, January 13, 2010

Bencana buat diri sendiri

Pengajaran untuk ari ni:

Kalo tau ade game ari 2 silalah bawak2 berehat..ni tak, leh lagik main hoki ptg tadi..sampai tergeliat lagik tgn aku ni..tgn kanan plak 2..smlm dah rase lenguh n tergeliat sikit je pastu onkol pegang kaki patient yg berat 2..balik onkol mmg sakit tgn..pastu dah ok skit pg tadi..tp gatai nak turun main hoki plak kononnye leh la warmup sblum game..aleh2 TERGELIAT TRUK!!..rase berpusing tangan tadi mase hit..alahai..

Aku bandage la tgn aku ni tp mase main td cam xselesa ngan berbalut ni..aku terpakse

tanggal..sakit gler mase main..1st game aku mmg hampeh and hampir2 nak cakap kat nuar yg ksol xlarat nak main,mmg sakit tambah nak membaling bola pin 10 2..game ke2 naek score ngan susah payah nye memaksa diri ngan penuh semangat..tp rase score aku xleh nak cover yg 1st game..takpela at least I tried rite? wpun lane 14 aku 2 cam benggong..sll tersekat bola pastu lane dia hampeh..selalu bola aku belok wpun aku cuba segala segi,geram tul aku..

Sebelum game sila makan at least 2 jam sebelum game..aku bukan takat 2jam tp xmakan langsung..beli buah kat tempat 2 je..lapo..tp sakit aku lagik rase la..n bahu kiri aku sakit bahagian deltoid..rase nak hanging bahu ni je mase tido

Hope esok tgn aku ok..tp terpakse balut skitla..immobile skit..nampaknye aku kena tugu healing time aku abes..makin tua makin lambat la..huhu

Aku join pertandingan boling tenpin anjuran nurani..mula2 kecewa sbb xde tempat dah..penuh..lepas 2 mlm sebelumnye ade org msg kate ade tempat..tp sampai sekarang aku xtau sape la budak yg msg aku 2..hehe,..lupe nak taye nuar or acap tadi..

ni r Nuar yer yg aku dok mention sblum ni (post sorry to say) org kuat nurani ni..dia yg nak tangkap gmbr ngan aku yer..bukan aku :P.laen kali kite lawan boling btul2 plak yer..sori 'terbelasah' ko tadi..haha.aku nmpk cam mengandung..haha (stail pregnant kesukaan aku)

Cakap sal lawan boling ni,mmg ramai junior..aku lah yg paling SENIOR..haha..dahla xde member..haha.eja plak oncall arini..nsb baikla ade junior2 yg knal aku (chewah)..leh je join dorang..aku kan xkisah..

dorang ni mmg spoting abes..gmbr xclear r korang..huhu

Satu lane ngan aku dua minah Chinese ni Medic 1st year dr johor n perak..Yong & Kee (btul x eja?)..yong xpernah main boling n sbb dia masuk nak tau sebab ape??MERIT!! (kira markah untuk desa)..aku mmg xsuke bab2 merit ni..cam dorg terpakse mencari merit untuk dok dalam..masuk gak wpun mayb dorg xsuke..aku mmg xde masalah nak cari merit..jalan terbuka luas~sukad,TOT (tahun ni xpasti la)..suma sukan je kan..tp dorang ni best la sempoi gler..masuk longkang pn gelak..haha..dia pn kate boling ni sebenarnye best rupenye..haha..mmg best pun..

Sebelah lane aku xdan nak knal..dorg asyik gler tangkap gmbr..hehe..aku mmg kalo ade lawan sukad mmg aku xde mase nak beramah mesra ngan pihak lawan..myb dah terbiase ngan benda ni..haha..lawan tetap lawan (tahun lepas sebelah ngan RESTU~ musuh tradisi aku 2)

Aku nmpk cam ramai je ade bakat..susah plak nak pilih sapa kan..haha..yeye je.aku mencari beberapa bakat lagik untuk sukad ni..kalo leh yg xpayah ajar..senang skit keje aku nak handle 7org nnt.nak tugu result suma dr nuar nnt (nuar lagik)~ dah aku knal dia je yg urusetia –ketua nurani lagik padahal bg knal je n br tau dia ketua d rain sbb gmbr dia kat organisasi nurani cam laen (gmbr nmpk tua)..haha~ sori nuar terkutuk..hehe

Pas abes main sesi menangkap gmbr plak..haha (penting)

Tp aku blah awal skit sblum nuar announce sbb tumpang kerta nadea balik.pergi ngan bas..nape tetiba nadea plak..haha.aku la yg sesat..thanx nadea (dia ade bola boling sndr..nmpak ade bakat..hehe~yg aku perasan la)sbb dia tepi aku..yg lane laen aku xsempat nak usha..

Tp mmg xpuas ati gak ngan score arini..mmg bakal mengeluh lagik sbb esok bakal sakit tgn lagik

p/s: SOL please berehat..ko 2 dah tua..haha

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...