http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, January 26, 2010

GERAM!!

sbb smlm xdpt tenet,so kegeraman aku lambat skit diluahkan kat cini..bilela nak ok tenet ni..asyik2 putus..fed up aku..tp bukan sbb tenet aku geram ni..

aku nak habaq mai yang aku dok cari dia dr 3 miggu lepas lagik..ketuk bilik dia la..asyik2 xdpt jumpe..pas2 2minggu lepas,akhirnye dpt jumpe dia..tp xdpt nak cakap lame sbb dia tgh sibuk dia suruh aku ngan kawan aku jumpe dia lain kali..ok fine la..

minggu seterusnye,aku ngan kawan aku sekali mengenalkan diri kat dia.dia kate nape dua org je?? saya nak tiga org..ikutnye mmg 2org je..tp dia nak suruh gak 3org..disebabkan suma org mmg ditetapkan dah siap2..aku kena cari sorg lagikla untuk tugasan ni..nak taye org laen mstla sape nak buat keje kan??aku terpakse la seret sekali ketua aku ni (buat muka kesian dpn dia merayu dia present 1slide pun xpe..sbb dia nak gak 3org)..

nasib baik ketua aku setuju..selamat..so..keje kami ber3 mencari dia untuk discuss topic..
setiap kali cari mst xjumpe..ketuk bilik xde..jumpe kerani dia pun xde gak..mmg dah penat menccari..ketuk..tebal muka..kejar sana sini..

msg..mmg xbalas2..cam sembelit rindukan tahi je aku rase.. jenuh buat cam2 tp xde hasil..
sampaila satu ari sebelum presentation kami (esoknye sepatutnye..tp tajuk satu pun dia xbagik)
korang bayangkan setiap kali jumpe..saya sibuk laen kali je kita bincang tajuk..
at least bg tajuk..kami buat je..and kalo ari 2 dia free kami leh present je trus..ni tajuk xde..kami xtau nak buat ape..
pastu dia kate dia xleh buat ari yang sepatutnye (pulak dah!!)..dia suruh g ganti minggu depan.padahal migu dpn dah presentation laen plak..aku ngan muka terpakse,jumpe la ngan wakil yang kena buat minggu depan supaya buat esok (dorang kena buat awal la kiranye) untuk gnti slot kami yang dia xdpt buat 2..
kawan aku ok je nak siapkan tp partner dia plak xmau siapkan..aiseyman...ko suka kan buat masalah kat group..very shellfish person (g jual ikan lagik bagus)..
tp aku xleh salahkan budak selfish 2..mst dia xsedia nak buat..

pastu dia bg kate jumpe dia esok untuk topik..kebetulan esoknye kami ade seminar n start lewat n abes lewat gak..so,aku ngan 2 kawan aku ni kelamkabut la nak cari dia.. sbb dia nak jumpe tiga2 org untuk topik..camla sorg wakil xleh..geram gak..
sbbnye team dia klinik ari 2,,aku kelam kabut nak g klinik jumpe dia kat sane..wpun mase 2 sepatutnye aku kena g wad untuk klinikal teaching..takpe asal aku leh tajuk..nnt aku lewat skit..bile je sampai kat pintu klinik kawan aku kol kate dia kat wad..
terpakse plak aku patah balik,naek tingkat 2 nak cari dia..
tgh2 tangga jumpe dia..panggil dia..ngan laju nye..nape lewat?? aku cakap baru abes klas (dia stil jalan cepat depan aku n aku xdpt kejar dia..bercakap smbil jalan)..takpe..LAIN KALI la..saya ade meeting...
mase dia kate LAIN KALI 2..aku rase nak bertempek je kat situ..

LAIN KALI..LAIN KALI.. tu je ke dia tau..aku mmg rase geram
nak cari dahla susah..pastu dah jumpe asyik cakap laen kali je..kalo bukan sbb aku kena buat keje ni..aku pun xingin nak cari ko tau..
kakjn abang kerani pun mst dah kenal aku..sbb setiap kali kat kaunter soalan aku..dia ade x?? (xde benda laen nak taye)..Ketuk bilik dia setiap ari..kejar sane sini cari dia..tebal muka suruh ketua aku join presentation aku..xsenang duduk sbb xdpt tajuk..termimpi2,gelisah sbb dah nak abes posting..tp xpresent lagik..
and dia asyik cakap laen kali je..and I don;t start anything yet..ape susah sgt ngan tajuk??bg je la..
aku mmg geram..penat tau..yang dia tau meeting..meeting..meeting..ahh, APEX BENGGONG (salahkan apex plak)..sbb aku xleh marah dia..

TIGA MINGGU TANPA HASIL..AKU BENGGANG....
tetiba aku rase nak menjerit...suma suruh aku buat bodoh je sal presentation aku..yela minggu depan dah final week..exam lagik 2..dia plak xde kat USM..tak g meeting dia 2 lagik kot..aku xambik kesah..
tp aku just try one more time to reach him..but if he say LAIN KALI....aku xmau buat trus..geram aku..tajuk dia senang tp cari dia yg lame..2 yang aku geram 2..xbuat pun xpe..sbb just bioethnic..

Aku bosan dengan sibuk mu
Aku rasa buang masa
Kau selalu mendustakan tugasku

Aku fikir kau tak searus
Lebih baik ku beralih
Biar kan diriku terus bersendiri

(edit lagu benggang untuk dia)

dia: mungkin xperlu diberitahu sape..tak pasal2 aku kena tindakan tatatertib plak..tp aku mmg benggang..wpun ramai kate dia ok..tp sbb dia dah buat aku camni.sape xgeram..kumpulan aku pernh tugu 1jam dia lewat..sape xgeram (buat mase org syok tido)


0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...