http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, February 26, 2010

Harapan



malam tadi praktis boling lagik ngan anak2 buah..bak kate eja aku guru besar..aku nak pengetua la (tinggi skit..hehe)..main 4 games lagik cam ari sebelumnye..berturut2.
tapi kali ni suma pemain turun for da first time and of course for da last time also.sbb sabtu ni dah start main..ari jumaat (sehari sebelum game, aku xbace depa main)~~pengalaman sebelum2 ni..esok 2 mst dah penat kalo ari sebelum 2 main..rehat2 je la ari ni
lagipun pas 2ari berturut2 main suma dah sakit2 badan..nadea sakit bahu,aku sakit kaki xleh nak bend kaki mase deliver bola..so aku byk baling xslide kaki kanan aku ke kiri la..cek dah tua,lutut cam dah lari..haha..
keputusannye: ramai yang meningkat dr semalam..aku ngan nadea je yang skit dr sebelumnye..haha..aisyah budak 1st year member baru need more training..no worry, u have 4 years to play...harap2 ari pertandingan leh score la..
cakap sal aisyah teringat sal dulu mase mula2 masuk sukad boling..mase 1st year gak.mase 2 ade sorang kak final year gler tere..nagn swing nye..tabik gler aku kat kak 2..aku mase 2 pun bukan tere main pun,tetiba gatai tgn nak join..sampai skrg gatai gak..bertahun dah kat cini..sampai aku keluar kot insyaallah tahun depan last..mengambil jawatan kapten team boling pun dah lame..sejak kak na final year skrg dah nk MO.kak na doc cini gak..hehe
tahun ni Ti xmasuk so tinggal aku ngan baiti yang lama..baiti tahun kedua.
perpun harap arini badan dapat re-charge sepenuhnye sebelum esok..bengkak2 tgn,sakit kaki suma hilang ...and prepare minda untuk main..nmpk cam senang tp ujian mental dia mmg mencabar..harap leh fokus...fokus untuk score & menang!!! harap leh kekalkan emas.ajai kapten laki dah suruh aku naikan minimum score to 130( sorang untuk 1 game)..haha..anak2 buah sila ambik perhatian..hehe.xpe,kalo korang lebih dr 120 pun ksol ok..tp kena atas 100 tau..yang itu WAJIB!! ingat ni semangat team bukan game individu..tolong menolong untuk score

P/s: balik trus tido..IRIS xabes2..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...