http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, February 14, 2010

Wedding Nani & Akmal


cik dayah ngan puan nani (belakang en.akmal)

aku ngan pengantin (AMBIK BERKAT)-Katenye


dilah,akmal,nani,dayah (ex-bad)

in previous post, I was mentioned about Nani's wedding at 14hb Feb and I been to her engagement (during dat time I like her mak andam..hehe)..today is her wedding kenduri..coz she dah bernikah bulan 12 ari tue..xdpt nak g sbb xcuti..huhutapi aku dah kotakan janji akan pergi kenduri dia ari ni..alhamdulillah berjaya gak aku sampai umah dia (again)..with dayah (again)

kami sampai dlm kul 1 lbh..sampai2 trus salam ngan mak nani (cikgu hasanah)~ kawan mak aku ngan ayah dayah..kami ni geng anak2 cikgu..haha
tgok2 nani dah dlm khemah tgh makan beradab..aku ngan dayah (terkejut)..CEPAT nye..sll aku g kenduri kul 2,3 ptg br pengantin makan bwh khemah..bgusla awal skit..xla panas..lgpun akmal pun dok dekat je..so mst awl..

aku pun g makan ber'lahap' ngan dayah bwh khemah..dok makan sambil2 usha org (kerja fav aku)..ramai aku jumpe cikgu2..kdg aku ngan dayah sndr konfius dorang ni cikgu bad (badlishah~ sekolah menengah aku since F1-F3 sblum aku pindah MRSM)..ke cikgu2 kwn mak ayah aku..

tp kami nmpk cikgu sejarah F3 aku (dayah..aku lupe balik nama cikgu 2)..ngan husband dia (cikgu sekolah aku gak)..pas aku blah br dorang kawen..

pastu nmpk segerombolan girl2 ex-BAD datang..suma 2 budak kelas sebelah (3A2)..faten,mimie,roslinda,aishah..sape lagik yerk..aku blur jap bab2 nama..hehe..dorang lambai2 kat kami..(dorang kenal ko ke aku??hehe..dayah: ko la...ko kan popular..ko xberubah dr dl
haha maaf aku xpopular lgsg dulu..ala,dayah pun kurus je dr dl..mane berubah gak :P
pastu nampk dilah kadir (nama bapak dia pun aku igt)~aku ngan dayah br je nak ajak dia dtg sekali..xpelah..kalo dia dah dtg..
dorang pun dok khemah sebelah..
aku ngan dayah teruskan peng'usha'an kami

ade sorang makcik dok meja depan kami dok senyum2 kat kami..cikgu BAD ke??
aku: cam kenal..cam cikgu..tp aku xigt (kami mmg confius..sbb knal cikgu byk skolah..tmbh2 mak bapak aku cikgu..terkonfius memanjang nak igt)

pastu nmpk rahmat (belon) ngan budak2 laki dtg gak..sorry,aku mmg xigt lgsg nama korang..yela dulu mase sekolah asyik guna nama samaran n
panggilan..nama btul xigt..lgpun muka suma yang laki lain gler..ade yang makin berisi (sorry...) ade yang makin hensem (sorry gak..sbb xknal sape ko..haha)..seriusly suma budak2 2 bukan klas aku..so, bukan salah aku la kan (alasan)

pastu dtg faten & aishah sembang2..taye khabar
pastu cakap kami nak sembang ngan dilah gak..tetiba faten mentioned..dilah tgh bw badan 2..aku terkejut..bw badan bermaksud berbdn 2 or tgh pregnant..aku ngan dayah blur..xkan faten tetiba nak buat lawak kot..
dah kawen ke dilah?? DAH!! (terkejut lagik kami ber2)
ya allah..bertuah tul budak ni..xajak pun member baek dia ni g kenduri dia..sedih gak xtau ni

dilah,dayah,aku..bergmbr kat bilik pengantin..hehe
gmbr laen dlm bilik ini terpakse diprivatekan kerana untuk tatapan 24thn keatas sahaja..haha

pastu dillah dtg...
abes dia kena tembak ngan kami..kawen xajak la..bla..bla..bla...
dilah pun xsangka dia akan kawen cepat..kenduri pun dia xpangil sorang pun member U dia..ramai gak merajuk (kami pun same)
aleh2 dah bw badan..5 bulan dah..
dayah curious gler..n takut tgok dilah dah pregnant..xpenat la..suruh dilah jgn bergerak la..haha
aku dah biase tgok org pregnant..siap dah deliver anak org..hehe
mula dah dorang minta aku keje kat cini je..seberang perai ke..haha..harap2 semenanjung je la..xmau aku g sabah sarawak..hehe..dorang kate senang,nnt ape2 kontek aku je..haha (byk la korang..hehe)

apepun best dpt jumpe balik member2 sekolah, sembang2 sal sekolah..cam mini-Reunion..

p/s: poto laen ade gak kat FB..hehe

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...