http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, March 29, 2010

BIG BANG releasekan lagu baru~~

credit to Kpoplive

nampaknye Big Bang (korea lagik!! hehe) akan releasekan lagu baru awal bulan 4 ni..yeah!!
dan lagu 2 akan dijadikan theme song kat variety show kat JEPUN (mantap)..dorang agak popular di sana..


sedikit ringkasan sal group famous(sbb aku kenal)..BIG BANG ni


  • dorang group hiphop boyband
  • ketua G-dragon and lead vocalist dorang taeyang

yang aku minat dlm group ni semestinye TOP (bukan jenama sabun 2 yerk..hehe)

mamat yang minat gler (rasenye dah ltk byk gmbr dia selain siwon suju dlm blog aku ni)..salah satu sbb aku nak tgok series IRIS adalah sbb dia..TOP
suka ngan mata sepet dia yang sll ngan eyeliner hitam 2..hehe..hensem (gatai)
bajet mamat cool la..hehe

sorang lagi yang aku suke...Daesung


kenai dia pun sbb dia ni kelakar gler dlm certa Family Outing..cam xpercaya dia ni penyanyi..haha..tp kalo dlm MV xnmpk plak muka kelakar dia..so,leh tgok dlm family outing je la ke'gila'an and kebodohan mamat ni..IQ dia agak rendah (dalah satu episod yang PERLU dilihat dlm family outing)..gelak guling2 aku tgok lawak dia ni..haha

ok,korang nak tgok MV dorang??aku ltk MV Lollipop
(sbb dlm ni TOP byk skit nyanyi..hehe)..dorang ngan grop 2NE1




dgr x suara macho TOP..hehe..macho kan..hehe
top ade sbut Bling-bling...haha

p/s: sbb dok umah (happy~~) leh usha MV kat Youtube tanpa henti...sbb kat klntn sll kena block..tenet putus la..hehe..eppy dok umah!! :)

kredit to atuk google and makcik Youtube

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...