http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, March 13, 2010

FM SJ~~FLASH MOB SUPER JUNIOR

sblum dok mention sal FM SJ kat post2 sebelum ni
tiap2 malam dok berlatih step untuk benda alah ni
tapi tak expose ape la benda FM SJ ni..sal benda ni benda underground project so faham2 je la
just org2 terlibat or telah dijemput tau la ape benda ni
aku pun xleh r nak tulis byk2 sal benda ni public sgt

setelah projek ni selesai pg tadi stlh melalui onak & duri..alhamdulillah
aku leh dah nak expose pe benda FMSJ ni
FM SJ ni ialah FLASH MOB SUPER JUNIOR
ramai xtau ape flash mob ni kan..kirenye..tetiba kat public ade sorang menari..pastu 2,3 org masuk join sekaki menari..pastu ramai2 masuk menari..pas abes je lagu..suma blah cam 2..

ade 2 ari terpakse xpergi praktis sbb kena siapkan seminar untuk IDA..terpakse la..wpun xsuka bab2 present ni..isk..sal TB plak 2..ari khamis present pastu start dah kena tumpu sal benda flash mob ni

ptg 2 ngan echa g print gmbr2 super junior yang 13 org sumanye..seriously wpun aku buat benda ni untuk super junior..aku xdpt hafal pun nama suma org..hehe
aku mmg susah mau hafal nama org..tmbh2 nama dorang cam cina 2..kalo nama english senang skit..
pastu malam sebelum event..praktis ngan suma dancers.yang mane dpt g esoknye (ramai gak terpakse menarik diri sbb ade komitmen laen)..praktis for step,nak tgok shot2 untuk video..rezza agak garang (haha)..budak2 ni terutama junior ramai takut kat dia..rezza ditugaskan untuk teknikal.. aku rase dia biase je..lagipun aku tua dr dia..haha..rezza adik..haha (xsesuai aku rase)

pas praktis byk kali..kat bilik muzik pastu tukar g kompleks sukan yang de cermin..huh~~ penat gler..
abes praktis dlm kul 1..pastu banner plak xsiap warna lagik..ngan echa,jue,miera,mimie,asiah (kembar zue,,hehe),sue kami stay up plak untuk abeskan benda2 yang laen..
dlm syok2 buat keje sambil makan,dgr lagu2 korea (kami sepatutnye leh buat kelab peminat korea kat usm ni..hehe)...aku pun leh tertido mase buat banner 2..sekejap je la..
pas dah siap suma dah kul 5pagi!!
glerla..dahla nak kena g kul 8.30pg..sekejap je la leh tido..huhu

ari event (12 MAC 2010)
bgun2 dah kul 8.20 pg..alamak!!..cepat 2 kejut echa..pastu g mandi..ngan baju mau iron lagik..
sampai2..kat dataran depan pusat bahasa



masing2 ngan muka ngantuk..mata kuyu je..
miera tido ke 2??hehe


act sebagai student..siap bw whote coat untuk flash mob ni

dancer2 plak yang dtg lewat (aku pun same gak..hehe)..tp ade lagik lewat..yang bukan dancers plak yang dtg awal..hehe (semangat tul dua org kawan mimie 2)
pas sarapan pagi..kami suma pindah event ke red square..
pas nak adjust cam2 benda..

bermula2 projek flash mob kami..
ngan 7 kali shots.. 7 kali menari 1 lagu sorry sorry~~dr super junior
penat~~~berpeluh2~~
aku plak pakai kasut high heels aku (ops..kasut kuliah ok..ade la 3,4 inci kot)..agak susah nak menari..asal xjatuh sudah..

yang dtg join menari ramai gak..thanx junior2 biomedic yang dtg menari same2..sporting r korang..yang dtg melihat (dpt tgkp muka terkejut korang..lawak tul)~ anis,aaina,CKB,nazuha..thanx for ur support..bukan senang kan nak tgok ksol menari kat sini
aaina menyangka aku ni minat nasyid je..haha..tekaanmu sgt TIDAK TEPAT..haha
(mak aku xtau lagik sal benda ni..mst terkejut beruk kalo tgok blog ni nnt..hehe)

yeah..people always think ksol budak baik and sopan2 je..hehe (bagus tul)

pas suma abess..mase untuk cam-whore..xabes2..



kad sokongan untuk super junior yang akan adakan konsert kat stadium bukit jalil 20hb ni..wpun xdpt g,harap2 flash mob ni sebagai tanda sokongan kami
salah sorang dancer kami~~asiah (kembar kak zue 2) akan pergi!! xaci2!! asiah sila kimslm kat SiWON ~yang hensem and gentleman..hehe
dlm gmbr 2 aku tunjuk gmbr dia..comel gler ngan lesung pipit dia..hehe





dan lagi..
Siwon..i;m single..haha
sampai kul 5pg buat benda2 alah ni la..hehe

nak tugu gmbr laen budak2 ni upload..
video sedang diproses..
xsabar mau tgok hasil tido lewat sepanjang malam ni..
harap2 bagus2 dong..
aku tunggu part aku menari ke depan n tampar SUe..hehe

P/s: best!! wpun penat..
kalo ade kumpulan band korea dtg malaysia..kite kena buat lagik flash mob cam ni lagik..hehe..
  • dpt kenal junior2 yang sekepala..sporting r korang
  • dpt jumpe kembar puan zue..hehe
  • tetiba aku menari rancak2..for da first time public..haha
  • merase penat shot byk kali untuk video
  • trimas kepada yang suma terlibat..dancers..teknikal..penonton..yang terlibat secara xlangsung jugak ade (hehe..sori..terpakse..ni projek under GROUND)
  • bila org buat under ape?? aku jawab UNDERGROUND..haha
  • first time guna 120 eye shadow aku 2..wpun berpeluh2 tadi..still eye shadow biru aku xhilang..kira tahan la..bgus..xmenyesal beli..ltk skit je..dh terang



0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...