http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, March 21, 2010

SweeTnye~~

disebabkan kena siapkan case presentation pastu kena plak siapkan case report
aku melangkah ngan malasnye nak cari patient
janji ngan mutiara (hehe..PEARL) g clerk patient

sambil dgr lagu korea jalan sgt lenggang kat USM ni...
tetiba jumpe 1 family ni tgh jalan..
pastu sorang budak comei ni cakap...eh,doc la
ayah budak ni cakap: kakak la...
budak comel: doktor kakak...

haha..tersenyum je aku ngan telatah budak comel ni.sweet tul.hehe
harap2 gelaran doktor 2 akan ku capai juga..insyaallah

wpun ngan susah payah..menempuh onak n duri dok kat sini...
berharap dpt keluar ngan gelaran yang diidamkan
dan balik semula ke pantai barat..berbakti di sana (my father already ask me to choose Perak for my HO) ~~ haha
so T don;t have any choice la..tp suma bergantung kepada rezeki aku nnt..kot2 fly kembali ke negeri asal aku ~sabah (ayah aku mungkin xkan benarkan..haha..stlh beberapa kali cubaan aku nak minta sekolah n Uni kat sane xtercapai..mst xdpt gak kot nnt)

kawan2 oversea aku sekelian (rem,lot,supi~~ sori aku knal dorang pun ikut FB je) yang akan tamat belajar n bergelar doc..silala pilih Perak jadi pilihan korang yer..aku plak promote...
aku leh geng ngan korang nnt..wpun aku plak kena buli ngan korang..

aaina...kalo dpt sabah sarawak..aku minta JB ngan ko la..haha..leh lepak selalu cam dulu...

oh..sol...back to da reality...sila siapkan seminar anda~~..hehe...baiklah
jalanmu terlalu panjang...
semoga ALLAH sentiasa menolong hamba-NYA ini,semoga hamba-MU ini sentiasa tabah ngan Ujian-Mu

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...