http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, March 22, 2010

TeaTer Meigho


pe yang berbungkus tepi aku 2??
ding..ding


ari jumaat ari lagik sbnrnye teater ni..tp sibuk sgt miggu ni (ngan miggu exam,praktis, mood overslept) ~tak sempat2 nak certa sal benda ni~~

teater Meigho ni pernh menang teater peringkat negeri kelantan..JOHAN..and akan bertanding untuk peringkat kebangsaan nnt..
mase dorang bertanding dl,aku tgh exam..so,xsempat nak g tgok kump yang bertanding ari 2 kat KB..lama dah...
so,ngan harga tiket RM5 aku nak g la tgok best ke tak best teater ni

sinopsis Meigho ni certa sal bekas pelacur yang menghadapi saat2 kematiannye..tp sbb mase muda dulu dia ade amalkan ilmu bela saka pelesit (meigho~ cam tajuk teater ni)..so,cam biasela susah skit nak mati..certa org melayu (biasela)..pastu dia kena la cari waris untuk saka belaan dia ni..

lupe..nama watak ni Jaghoh..haha..nama dorang agak lawak sumanye..
watak jaghoh tua...mantap..bila la last ko sikat rmbut ni?? kusut sangat dah..shampoo pun tak..hehe

mase muda buat maksiat ngan kekasih dia yang dah ade anak 2..nama jusoh ..sampai ade 2 anak..sorang nama memoon sorang nama meli..Meli ni cam terencat skit..mmg jadila watak lakonan dia ni..siap makan nasi yang jatuh kat lantai..haha..geli siot..
lakonan Saka yang selalu mengejutkan org pun best gak..ngan seluar berkilat dia..haha
lakonan pelakon utama~mek jaghoh yang tua..menjadi..siap ade cam symptom parkinson je aku tgok..haha..yang jaghoh muda plak muka cam red mama (blogger popular..aku jadi follower dia)

yang xtahannye..bile abesnye teater ni..ade la announce nama2 pelakon~~siap ade nama WAN G (sebut cam wanji la kan..haha)..dahla wanji mase 2 dok dekat ngan aku..kami toleh kat dia..gelak2..tp bile tgok atas pentas..sape yang keluar..penyanyi dlm teater (bapok..nyah..)..haha..pe lagik..berguling-guling kami gelakkan wanji mase 2..haha

yang baju merah 2 nama wan G (sebut cam wanji..)..haha..kan kontra ngan wanji..haha..saka ngan tulang2 dia..



ramai gler yang dtg..kat dewan nurani..sampai xcukup tempat..org luar la ramai..ramai org2 sokong teater la yg dtg..budak2 USM pun ramai gak..
nsb baik aku bw body guard aku malam 2..2 di kanan,2 di kiri..kat kiri bodyguard kecik..yang kanan yang besar2..haha
echa tinggalkan aku semata-mata nak dok depan lagi..hampeh tul
tapi ngan bodyguard2(nama xdinyatakan..tapi yang belah kanan aku,org2 yang dtg tanpa awek depa..haha..yang kiri..dorang housemate~xpasti ade awek ke tak).. aku ni, mmg leh merepek ngan dorang..hehe...siot je korang

tapi yang xbestnye..cam dlm teater ni..memoon (anak yang jaghoh ni nak bg saka..perempuan)..tapi alamak pengkid la plak..siap ade awek plak... buat je ade teater kat depan..kat belakang aku pun ade teater hubungan terlarang gak..sakit mata aku..

dua budak ni agak memualkan tekak aku..nak kate xlawa..lawa gak~~ tp ngan 'kawan baek' dia ni..sgtla rapat..1st time aku nmpk dorang xla curious sgt..tp pas dah nmpk byk kali..aku agak keliru ngan dorang 2ekor ni..hubungan yang songsang ni~~ aku xmau la cakap byk..takut silap interpretation aku ni..tapi kalo dah bermanja-manja ...lebih dr couple2 (laki,pompuan)..so what U expect?? something weird r kan??

berkepit mengalahkan laki pompuan..(mmg haram kalo xkawen la)..xtaula sbb aku bukan jenis..pegang2..ngan sesama pompuan (maksud aku)..aku jenis geli org (pompuan) bermanja2 ngan aku..laki xyah cakap kot..flying kick..tgn aku mungkin akan melayang la..
berusap2..aiiii (totally not me)..so..myb aku yg mmg geli tgok org berusap2 sesama pompuan..sorry, tekaan aku salah kot..

TIDAK TAHU!!... (harap aku xjumpe dorang...padahal td balik kelas dah terserempak ngan 2ekor ni)..isk...

-time to stop talking about it- but sape2 yang tahu sape 2ekor budak ni..sila la nasihat dorang..

2 comments:

  1. kak sol,merpati 2 sejoli tu dak usm ke kak sol???haihhhhh...xleh jd tol...sakit mata gak tgk...tp ain tak jumpa lg kat usm..jumpa kat lua ada la...kalah bf gf...huhuhu...dunia nk kiamat dah kan...insaf..smoga kita djauhkan smua2 nih...n pd yg mereka kak sol maksudkan tu semoga diberi ptnjuk..amiin..eheheh bebel bnyk plak..jgn marah ^^

    p/s:ain pon dah gile tarian suju ahaha

    ReplyDelete
  2. haha...budak sini la.our junior plak 2.kalo tak,xde nyer ksol sakit mata menengoknye..hehe..
    aksi2 dorang sgt mencurigakan..ksol buat2 muka heran..pelik depan dorang pun..dorang slumber je..
    harap2 dorang akan mendapat petunjuk..amin~~
    xpe2..merepek byk2 kat sini pun xpe..hehe

    thanx..peminat suju membiak nmpknye..haha
    kat youtube dah naik sampai 3ribu viewer dlm 1ari dah naik 1000 lebih..hehe..thanx for ur support..nnt kite nari suju ramai2 kat dm 1..haha

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...