http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, April 19, 2010

Anugerah CFCS Fasa III TERBAIK~~

tertiba rase nak nangis(terharu sebenarnye) bile Farhana cakap yg group 3 (tahun lepas aku) menang anugerah CFCS Fasa III terbaik.
(buat yg xtahu..CFCS 2 cam program kami buat untuk masyarakat tentang ape2 intervention @ beri maklumat..eg: sal kencing manis,darah tinggi,kanser)

seriously bile igt balik ape yg keje aku kena tanggung mase 2, mmg rase sgt2 berbaloi..

aku dipertanggungjawabkan sebagai Exco Grafik untuk Program Pendermaan Organ~Organ Donation (tajuk kami)
penolong aku Fitriah

aku mmg xtere grafik2 ni..tapi xtere aku, aku la paling leh diharap untuk reka2 poster tue..

bayangkan aku sanggup g menuntut ilmu ke PPSG (pusat pengajian sains pergigian)~~yg bukan school aku pun..sbb aku kenal sorg abang grafik yg sempoi kat sane
wpun mase 2 aku dlm hard-core posting..sbb nak siapkan design poster..aku sanggup luahkan beberapa jam g belajar design guna adobe ngan ape2 benda lagik..tp itu br untuk beginner..kalo nak tere kena menuntut lagik ...

pastu satu lagik tension sbb bahan2 pameran dorang bg x ikut standard (ade buat BM,ade buat BI)..aku yg terima ni pening la nak menyusun..mereka ayat untuk dorang..sampai satu tahap aku bg balik kat suma ahli buat balik bahan pameran dorang..sbb xsanggup nak reka ayat untuk dorang..

pastu dah reka cam2 design yg lawa(corak2 cam2)...tapi design yg paling hodoh yg aku buat yg terpilih untuk buat poster.huhu (agak kecewa).poster ni disponsor oleh bank tisu so,dorang yg pilih design 2..agak sedih sbb design2 yg lawa aku reka xdpt dipamerkan..huhu
padahal..yg terpilih 2..beberapa second je aku buat..shade skit..tambah skit..dah siap..

kalo korang pernah keje grafik mmg taula betapa berat nye keje ni..letih otak byk..ngan laptop plak dok hang sbb buat pakai adobe..

mengejar dateline untuk poster satu hal plak..siap ketua dok msg2 bile nak siap..hish..menguji kesabaran tul..

dahla aku jenis cerewet (sesuai untuk keje ni)..so mst benda2 kecik aku teliti..mmg tgok cam mata X-men..senget skit..huruf xsama..sure aku ubah

tp cam aku dah agak kump kami leh dapat anugerah ni..sbb group laen suma sal DM,HPT (benda2 yg common)..kami pilih benda laen dr laen..pastu kerjasama plak ngan Bank Tisu Negara (kat sini je)..

tapi bukan aku je buat keje(sbb ni blog aku..haha)...tahniah gak kepada ahli2 kumpulan..kumpulan kite mmg HEBAT!!..anugerah yg berbaloi..alhamdulillah..korang jgn lupekan aku bile dah keluar jadi doktor yer..hehe..miss all da time with uols..

ketua mase ni~~Siang (sekarang dah Doctor)

GMBR2 hari PAMERAN PENDERMAAN ORGAN @ KBMALL

tema : baju USM..hehe..sarapan dulu kat hayaki
terigat mase ni..ade sorang awek (pompuan yer) dok usha2..haha

pameran kat tingkat 2 KBMALL (kebetulan ade PC Fair ari tue)..tgh buat kerja touchup booth pameran..keje belakang tabir (pu3,fara,hezlin)

belakang 2 poster hasil design aku ..bersama fit (assistant aku) (sedih design lawa aku yg laen xlayak jadi poster..haha)
poster gabak..print mahal siot..nsb kena sponsor oleh Dr Suzina (bank tissu r..bukan dia..hehe)

group 3 Medic 4 08/09


kami model2 pameran..siang sorang je dok terang..hehe
doc Rizal supervisor kami :)

hasil pameran meriah..sampai abes borang nak derma organ..xcukup..smpai ade ahli kump sendiri xsempat daftar jadi penderma organ..

saya seorang penderma organ
marilah menyokong pendermaan organ

p/s: kalo aku dtg Glam Nite ni, aku nak naek pentas ambik adiah..haha (wpun siang yg ketua..haha)

disponsor tiket untuk g graduation nite ni..tp sbb xde baju glamer nak pakai..aku terpakse xg..tp aku menghantar model2 make-up aku memeriahkan majlis..hehe

rindu group 3 (siang~~pakwe) (pu3~~maduku) (rohani~~gossiper) (kump laki2 melayu terakhir)

seriously aku nak buku graduasi 2..kalo aku tau ade gmbr aku..aku dah beli awal2..camne nak beli buku 2??? nak satu..huhu

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...