http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, April 06, 2010

Gud Luck 4 PRO III




konon nye pas main squash tadi keluar peluh and otak akan cergas untuk study malam ni...
mmg otak aku cerdas..tp sampai skrg xstudy2..haha (biasela poyo je lebih)

leh plak g sembang sal soa yg keluar PRO 3 mase OSCE tadi yg ramai final year berserah je ngan soa yg keluar tadi..sila jgn patah semangat!! sedikit je lagik
soa yg keluar agak boleh tahan susahnye..tak expect kot..byk yg spot xkeluar..
aku plak boleh plak tolong cari jawapan soa OSCE tadi..xde kerja tul..padahal aku ni exam gak nnt..xbace2 lagi medical ni..(merungut...byk sgt mau bace..xtau nak start kat ne..haha)

caiyok kawan2 final year..untuk short case and long case (esok n lusa)..semoga ALLAH permudahkan rezeki korang..dpt doc baek..patient baek..aku sntiase doakan korang...

elly...sila sambung study..sembang cam kite xleh jumpe pas exam je..malam ni gak sembang (padahal pagi kul 8 dia kena g exam long case)...takpe..kire sembang2 ilmiah gak tadi kan..bukan gossip..seriously aku dah hampir lupe tx2 yg ade untuk surgery posting..aiyo..padahal br beberapa bulan je tinggalkan surgery posting..ayoyoyoy..

insyaallah..berdoa semua final year akan lulus dgn cemerlang,gemilang,terbilang untuk PRO 3 tahun ni..amin~~ (kaki sedikit je lagik nak melangkah keluar sebagai doc)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...