http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, April 12, 2010

Macam-macam ade

trimas kepada pengunjung blog yang dtg melawat gak blog aku ni wpun xde post baru~~perasan ramai pengunjung ke??haha...byk gak mau ditulis...(tertangguh sbb ade prsentation)

  1. terapi2 yang dilakukan pas rase cam depress,tension, sedih,kecewa (nak kate aku tension study..buku pun xbuka,report xbuat lagik..mood swing..hormon tgh gler kot.haha)..pas suma terapi..aku kembali normal!! YEAH!!
  2. post besday wish ghani..xsempat nak post..belated xpe kan..haha

dah abes part presentation untuk medical posting..pas abes present COAD (nsb doc S A xkomen byk...trimas yg bg COAD latest..ksol puyer 2005 je)..kalo nak leh je..sbb dlm bentuk power point (cilok doc mane tah buat..haha)

tinggal nak present case untuk minggu ke-4 ngan 6..lemah tul part ni..
case report 1st br clerk jumaat ari 2 pas seminggu wad tutup..case SLE (agak kesian la sbb kena letak jawatan sbb sakit..kalo aku..mane leh cam 2..bagus untuk buat part ethical issues ni)..

ari ni plak..tetiba lampu bilik aku buat hal..aku igt cam tanda2 xde elektrik..dok berkelip2...rupenye..lampu aku rosak..hampeh..kena tukar ape nama tah benda kecik 2..aku godek2 pun xleh gak..xpela esok la aku g buat aduan tukar..terpakse aku meredah bawah katil aku untuk cari lampu study aku yg 6tahun dah xguna..power gak lampu aku ni rupenye..1bilik terang..kite akan menghargai benda yg xde kan..haha

ok..sambung layan certa ngan study SLE jap..sambil2 gosip2 guna YM..hehe..mentang2 dah tido :)

p/s: br igt doc S A suruh cari 6minute walking test kan??jap2 6 saat cari..haha

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...