http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, April 02, 2010

Sila Semak samaada korang dpt bilik ke tak tahun depan...


tajuk entri paling panjang aku tulis ari ni..haha
alhamdulillah DAPAT (yes!!) ~~
sape yg dpt 2 sila buat pengesahan mau terima atau tidak
semestinye saya dah buat pengesahan nak TERIMA

sejak makin ramai student masuk, tp hostel still sama cam dulu..dr bilik single desa terpakse buat bilik 2 bilik double or triple..mmg sgt2 sempit..
alhamdulillah sejak dok USM beberapa tahun (lama dah)..xpernah rase lagik dok bilik TRIPLE (harap mintak simpang)...xmau merasa bilik pack cam 2..lgpun aku ni byk barang mst sian roomate aku ..hehe

harap juga permohonan bilik single akan berjaya gak..amin...
kalo leh xmau tukar bilik gak (cam tahun ni)..hehe...biarla bilik 2 kekal milik saya..haha..

kepada yang terpakse dok luar (sorry) korang myb boleh buat permohonan...rasenye..sian gak bila ade junior aku ni (hensem..budak hoki)..dia masuk sukad..tp nape la dia xdpt bilik tahun ni..terpakse dok luar..nasib baik dia bw kerta so malam2 leh r dia g murni study group kat sane..sian plak..ialah kalo dah masuk sukad..MERIT dah ade..
yang xjoin ape2...muka pun aku xpernh nmpk wujud kat USM ni (sbb dok bilik je) ..ade plak bilik kat dorang..siap xtahan leh plak dok bilik single...lagik la aku bara...

kadang2 sistem MERIT ni agak menyusahkan student..ramai junior2 aku giler merit...sgt2 xsuka..terkejar2 merit 2 (kalo nmpk)..sebut je aktvt 2 ade merit berduyung org datang..kalo tak de...sepi la...
tp sistem MERIT myb menyenangkan pihak U @ HEP nak nilai keaktifan student2 dia (aktif ke??..hehe)..senang nak tgok..aku pun leh semak benda pe aku masuk sepanjang dok USM ni..tp tahun lepas aku jadi exco penajaan untuk Malam Graduasi PSP xmasuk plak dlm aku puyer aktiviti..isk xjadi ni..haha (xkisah pun)~~ aku pun mase 2 azwan mintak tolong dia bahagian cari penajaan (yg bukan bidang aku tere pun)..so masuk pun dgn rela ati menolong kawan2 untuk majlis graduasi dorang..

okla..byk plak aku merepek..akhir kate dr penaja: sila semak status penempatan desa anda ..link dia kat healthycampus (semak post aku yang previous..xsempat nak link..hehe)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...