http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, May 22, 2010

Akhirnye leh Buat FB komen kat Blogspot ~~WEE~~

baru je taye soalan ni kat post sebelum ni

sbb member2 aku suka bace post aku tp dorang akan komen kat FB bawah post yg aku post dlm FB..myb sbb lambat kot..

akhirnye..korang xyah riso..mai komen kat blog aku je..MyEm0.Com
tp still kena klik komen la..hehe

dpt tutorial ni dr Cpija's BlogMyEm0.Com (1st time lawat blog dia-Fiza)

sila lihat tutorial dia di sana..

sebelum di pernh jumpe kat blog org laen..tp xpernh jadi..HAMPEH..kecewa je (buat xjadi pun)
MyEm0.Com
tp tgok Cpija pun mmg guna FB komen..br leh percaya..kan?

korang pun leh cek kat bawah ni aku buat..dpt je buat trus nak komen..FB MANIA..haha

kredit:trimas pada fiza MyEm0.Com

Warning:
  1. Download dulu Full Template korang sebagai backup kalau2 tutorial ni xjadi.
  2. Kalau korang ada guna Facebook Like Button, remove dulu sebelum buat tutorial ni.
MyEm0.Com

MyEm0.Comleh nyanyi ngan girang sbb leh buat tutorial FB komen ni..hehe

klik untuk pembesaran

ikut korang la nak komen ikut FB id leh..pakai Blogger or gmail leh..hehe

but I prefer FB komen la..i kan FB FANATIK @ MANIA


0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...