http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, May 30, 2010

Gambar Lutut Macho♥ ♥

lps aku post gmbr lutut adik yang macho 2 (Iqbal yg cakap)

laki suma syok je tgok gmbr lutut cam tue

tapi kawan2 pompuan aku..NGERI tgok..siap taye aku xngeri ke tgok..

dah biase babe..ade benda lagik ngeri tgok..darah memancut2..main2 ngan darah~~sori,kdg2 saya agak psiko..haha


rasenye sbb gmbr 2..ramai tul budak2 dr ukraine jenguh blog aku ari ni...thanx korang..laen kali singgah lagik

terkejut tgok bilangan pengunjung dr ukraine arini..LUAR BIASE

ok,aku 1mingu lagik kat kecemasan...kalo ade kes besh lagik..laen kali aku ltk untuk tatapan korang..nak macho puyer kan?? hehe

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...