http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, May 14, 2010

Happy Holidayz


byk post aku letak tp aku xwish pun
MySpace happy holiday kat sumaMySpace
hehe (ampun suma)

buat suma member2 4th year (yg tunggu result cam aku...rasenye keluar ari ahad).enjoy 2minggu ni sebelum start remedial or elektif korang...MySpace
Please aku nak buat elektif kat umah..xmau dah dok USM..huhu..tp kalo xde rezeki nak buat camne..huhuMySpace

yang PPSK plak..selamat ber "LI' (latihan industri)..MySpace

buat kawan2 yg dah bergelar DOKTOR..korang suma dah dpt surat SPA kan..hehe..selamat berkhidmat untuk masyarakatMySpace (selamat bercuti sblum jadi 'kuli')..hehe..tunggu surat induksi lagik

buat yg kurang bernasib baek..lagik 6 bulan je lagik..gud luck korang...Allah dah tetapkan yang terbaik buat korang..

buat junior2 PPSK aku yg final year..Tiqah ngan Aleya , juli, zira, Mr Kiwi MySpacexdilupakan.. sekadar menyebut beberapa nama..dlm kepala ramai lagik..gud luck for ur future..ade yg nak sambung master..ade nak keje ..pe pun aku doakan yg terbaek buat korang..jgn lupe kat aku..

datang USMKK, jgn lupe koling-kolingMySpace..jgn jadi cam kawan aku sorang 2..dtg USM..nak jumpe awek je..huh..MySpace

insyaallah kalo ade mase, aku g konvo korang bulan 8 ni..dgr kate dpt cuti..trimas kerna bg kami cuti konvo..lalala~~ sedih sbb tahun lps xdpt g konvo member2

pasni xjumpe dah korang suma...walaupun kite jauh, jgn lupekan aku kat sini yerMySpace..doakan kejayaan aku di sini..MySpace

p/s: post paling byk grafik..hehe..kalo leh nak ltk untuk setiap ayat..gegege (gedik)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...