http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, May 07, 2010

Korang Balik Biler??

tue je la soalan yang aku taye org2 yg aku jumpe..budak2 PPSK suma dah abes exam..pastu yg kami 4th year plak alhamdulillah dah abes 4th year..

asyik taye org..tp aku ni xpasti lagik nak balik biler..hehe..malas sebenarnye..bukan malas nak balik..excited nak balik leh g jalan2 abeskan duet..tp malas nak kemas barang balik..

lagipun aku leh dok bilik sama je tahun depan tanpa kemas barang..YAHOO~!!
(tanpa membodek..)

cian org laen dok kemas barang berkotak2..aku je bilik semak nak mati..

sepanjang ari dok dlm bilik.. biler nak balik umah...aku rindu USM kot..haha

ok,nak g pasar malam..lalalala~~ myb yg terakhir g pasar malam ngan Tiqah..huhu

p/s:kite g maidin lagik ke petang ni??

2 comments:

  1. alaa ksol ni suka taw buat ayat2 sedey.. ;(

    ReplyDelete
  2. sedeh ke??hehe..ko mst igt kat ksol nnt..hehe..sedap kan laici shake?? nsb baek ko merasa sblum blah USM..hehe

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...