http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, May 28, 2010

Prince of Persia ◕‿◕



ainaa is jahat ok...bukan aku..aku ngan dila terpengaruh ngan ainaa..haha
(salah kan org)...padahal aku pun 2x5 je..hehe

g GIANT nak tgok wayang tanpa plan..xtau kul berpa, trus g..hehe

sampai2 mmg mase untuk tgok Prince of Persia The Sand of Time..arini 1st day..yeah!!

beli popcorn (semestinya)..hehe ~ops ainaa, dila ksol xbayar lagik duit korang..haha

1st time ni tgok wayang kat GIANT..yela..sll g penang je tgok wayang..hehe

not bad wayang kat GIANT Kulim ni..berbangga tgok..haha

mmg besh la tgok prince of Persia ni..bangunan dia lawa gler..ainaa cam terpegun gler..wpun myb hanya komputer tricks je tue..hehe

hero..mstlah hensem..haha..aku suka rambut dia..rambut hensem..Prince Dastan
pompuan mst yg seksis..yg seksa mata tgok..haha..Princess Tamina
hensem kat rmbut dia..ops,jgn tgok tmpt laen..hehe

aksi kejar mengejar dan dikejar..


tp yg paling aku suke..certa ni non-stop actions..mmg besh r..lompat2 dr bangunan ke bangunan..walaaa~~..mantap..pedang2..

ni suma perjalanan prince dastan ngan puteri nak selamatkan duni la konon dgn pisau sakti..haha

tp korang kena tgok sampai abes..ade kejutan di akhir certa..haha..myb ade yg suke or ade yg xkisah cam aku..
tp adik aku yg tgok malam tadi kate..xsuke yg akhir certa tue..hehe

pepun sgt rekemenkan certa ni..actions yg sgt2 besh..menjeritla gak dan WAH!! kalo aksi2 besh..hehe

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ari ke-5 elektif..patient agak ramai tp cam biase..demam+ batuk + selsema..pe lagik doc suruh aku clerk..bg ubat..leh balik..tp aku xsuke clerk patient..so, baik aku set IV, bg drip, bg IM kat patient..set ECG..

tp satu case menarik, snake bite smlm..siap pakcik 2 dtg bw ular yg bite dia yg dah mati..nsb kecik jah..

teringat kat pakcik 2 bile tgok certa prince of persia sbb ade watak jahat ngan ular (slumber je aku panggil ahli sihir)..hehe

aku bg 4bintang untuk prince of persia..
merancang untuk tgok Lagenda Budak Setan plak next week..haha..ari khamis gak tayangan dia..hehe..buat jahat lagik :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...