http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, May 17, 2010

Single is Simple



~qoute aku untuk ari ini~~

tah tetiba keluar kenyataan ni buat sahabat2 aku yg tgh frust putus cinta..sabarla korang..korang xjumpe org yg betul lagik..tp mmg kesedihan putus cinta sgt merana,sengsara cam expert je aku ni..

aku sgt penat arini..keluar ngan dayah g BM (bukit mertajam) yer..main boling ngan Siti ngan Nazri (kawan sekerja dayah @ kawan baru aku)..

padahal malamnye plan ngan mat g main boling plak..ngan budak2 ex-badlishah..amat2 pelik aku dah la xpernh sembang ngan mat mase sekolah dulu..tetiba aku ngan dia plan mau reunion..haha
kelakar...

dayah: ko popular la dulu..aku tak
aku: mane aku popular (seriously aku ngan dayah mmg geng senyap kat sekolah)

bab popular mase sekolah dulu..aku xmau komen..aku kena taye org laen dulu..haha

aku xleh stop menulis ape yg aku buat arini~~marathon boling~~
tp aku kena stop sbb aku sgt penat..lainkali aku certa..beserta gmbr..hehe

REUNION X-BAD 16 MEI: dayah,sol,mat,apex,hatta,afiq (dua org ni junior aku)
rupenye Apex ni cikgu rupenye..selamat hari guru :)

kredit: atuk google

P/s: single is simple..double is trouble??


0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...