http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, June 01, 2010

Mau add ke tak??

rase serba salah la plakMyEm0.Com

bile PPP (pembantu pengawai perubatan) @ MA aku kat hosp Kulim tau je aku ade FB..
trus suruh add dia..siap dia tulis nama dia untuk aku add..

bile dah add..




rase menyesal plak..hahaMyEm0.Com

sbb:
  • ~nnt dia tau blog aku..dlm blog aku ade puji2 dia..dan MA2 laen..takut dia bangga kembang idung tgok ape aku tulis..hahaMyEm0.Com
  • ~takut dia tunjuk kan MA dan senior MA yg laen ..abes heboh satu A&E sal FB dan blog aku..cam aku xtau perangai dorang ni..bapak2 org tapi perangai cam budak2..kenakan org no.1..tambah2 budak sekolah cam aku..huhu
  • ~nnt aku balik USM,dah abes praktikal ,dia leh tau aku buat pe (aku kan suka update status..tp status aku g tandas,bilik air tidak pernh dinyatakan lah)

tapi dah add..xleh r nak patah balik..haha (wpun rase menyesal pun ade..hehe)

kalo orang taye : sampai bile kat sini??
sedih gler soalan tue..
sbb sampai ari khamis ni je aku kat kecemasan..huhuMyEm0.Com
xdpt la nak kaco2 patient kat A&E, buat procedure..jumpe Doc, MA,nurse yg baek2..yg suke ajak aku 'main2 sambil belajar' @ dera aku (hehe)

lagik dua ari je lagik..byk lagik benda nak belajar dr dorang~~
akan miss Doc Koay,Doc Govin,Doc Ina,Doc Neoh,Doc Fazilah,Doc Noriza,senior2 MA,
MA Wan dan MA Mat Saad
(dua2 org yg paling kamceng ngan aku..yg sll berebut aku..haha..dua2 'gatai' (aku pun melayan gatai)..hahaMyEm0.Com
MA Lan (sopan tul dia ni),MA Azahari,
Pak Long yg selalu taye aku dah makan ke blum..asyik riso kalo aku makan lewat..takut aku hypoglecemic,
Staf Nurse
yg suma baek..makan ajak aku sekali (nak tulis suma nama rase..tp meluat plak korang..suma la)
, attendant2, abang2 driver ambulance (abang or adik~adik kot, yg bawa ambulance arini hensem..haha..sempat lagik aku mengusha..haha)

cam satu family r kat situ..
rumah : A&E

so, jgn taye nape aku suke dok lama2 kat situ..hehe (siap overtime lagik)MyEm0.Com

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...