http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, July 02, 2010

Sepi~~~

kalo korang perasan aku dah lama xupdate blog ni...
sedih tul~~

disebabkan adik aku sorang tue..org2 kat umah xdpt berhubung ngan org luar (tanpa internet untuk berkomunikasi)...

so xde lagik FB,blog untuk aku~~

jgn kecewa plak yer follower2 aku..hehe

aku akan kembali ke sekolah!!!!
hehe...Uni dah pun..ceh!
insyaallah klas akan start 11hb Julai..secara rasmi aku akan menjadi Final Year Medical Student

perasaan cuak pun ade..

pesanan buat junior2..ape2 jgn taye ksol yer..hehe..ksol xtere..haha :P
expectation pensyarah2 mesti tinggi puyer kat final year berbanding mase 4th year..OMG!

P/S: sentiasa lah singgah blog ni yer wpun xde post baru..
xsabar nak g tgok wayang certa TWILIGHT ECLIPSE minggu depan..hehe :) (date)
buat seseorang di sana~~ cpt2 la balik~~ really miss U :*)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...