http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, August 29, 2010

B-Day Wishes


28 Ogos

ZURAIHAN MOSTAR

percaya atau tidak..kawan aku yg main tiup2 pembalut gula2 kat dewan kuliah ni...akan jadi bakal ibu...hehe

cam xpercaya Zue bakal ade baby dan aku bakal jadi auntie sol...haha (nama xglemer)

28hb Ogos besday dia..pagi2 aku dah msg dia
mase sahur br dia balas..dia pun dah lupe besday sndr..dan rase takut nak jadi ibu nnt
mst mencabar saat mengandung plus jadi HO kat hosp JB yg terkenal ngan kesibukan kerje..

hope u dan ur baby will be fine...plus aku skrg dlm mood suka tgok baby2 comel..

tarikh jangka akhir bulan 9..pas raya..xsempatla nak g JB nak tgok ko bersalin..aku doa ko dr jauh yerk..

sorang ni je geng aku yg dah jadi isteri dan bakal ibu...xde ke yg bakal menyusul slps ni?? menukar status diri..hehe


sbb tarikh besday same..wish sekali kat kekanda Azizi Shaukani :P (wpun tgh mood boikot ko..wish gak la)
kepada Amin (junior kat USMKK)

semoga kalian sihat bahagia selalu & dimurahkan rezeki & dipermudahkan segala urusan. insyaAllah.




0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...