http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, August 11, 2010

Couple Games


kat bilik...

selongkar almari
cari track suit(lama gler tak pakai)
cari T-shirt (ok..yang ni la)
tudung pakai yg ni la

nak keluar date~~~lalalala

alamak..berhabuknye (menyapu habuk ngan tgn)
kasut pun sama..lamanye tak pakai kasut ni
pakai2..nsb baek muat (mane tau lama tak pakai..kaki aku mengembang ke..haha..xlogik melainkan aku tetiba ade acromegaly)

menuju ke bilik bakal date aku ni ngn perasaan yg gembira sekali..akhirnye tercapai gak hasrat nak date arini..setelah start sem, asyik nak date je..mst ade benda mengganggu

dia keluar dr bilik...(aku tersenyum manis cam kerang busuk)

beriringan ke tempat date kami yg special sekali...dia 1st time dtg kat tmpt ni..aku?? byk kali..dan sol mmg suka tempat ni..

kami berdua saja kat bilik sempit 2..hehe (maksiat tul~masyaallah)

membuka barang yg aku bawa tadi..yg berhabuk tue..satu untuk dia dan satu untuk sol..
mengeluarkan bola jugak untuk dipanaskan..

ngan membalingnye ke dinding...memukul2..bertubi2 ke dinding...

aku ajar cara ini dan itu..membetulkan cara si dia..

setelah cukup 45minit..masa dah tamat dan kami pun keluar dr tempat bersegi empat yg sempit itu..

kami pun balik

"kaksol esok kite main squash lagik nak x??"kata munirah

hehe..korang igt ape??
date aku munirah..teman squash baru aku..setelah berhabuk raket kat atas rak ni..akhirnye berjaya gak kami main sebelum pose..keluar gak peluh aku (lupe nak timbang berat sol kat bilik CKB..mane tau dah turun..haha)

P/s: stiffness kat lutut dah kurang skit sejak main smlm..kalo main tiap2 arini,mst lagik power muscle2 sol ni..haha

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...