http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, September 04, 2010

♥A.K.U.D.I.A & P.O.L.C.A .D.O.T .S.H.A.W.L.S♥


A.K.U.D.I.A & P.O.L.C.A .D.O.T .S.H.A.W.L.S

dah lama xmasuk contest..mase tgh blogwalking jumpe plak contest ni

untuk memeriahkan majlis..dgn ini saya menjemput diri saya sendiri untuk menyertai contest cik Pupel

untuk kategori ke-2
Aku,Dia & Polca Dot Shawls

(kalo dia lebih dua org takpe kan cik pupel??hehe)


kenapa saya suka shawl polca dot saya??
jawapan dia sudah terang lagik mau suluh der...tgok la gmbr..sape kot paling mencapap dlm gmbr tue??
mestila SOL kan..org yg grad plak yg tenggelam ngan ke-mencapap-ness shawl polcadot warna pelangi ni..over tak ouls..hehe

lagi satu sol suka baju plain kaler..so, ngan shawl warna pelangi ni,leh r masuk byk2 kaler..kite perlu ber-ekonomi (walaupun xbelajar ekonomi..saya belajar jahit org je..hehe)

so, sape2 nak mencapap tambah2 nnt hari raya leh r pakai shawl polca dot warna2 mencapap camni..pastinye suma tetamu pandang xberkelip..haha (make sure baju anda plain..jgnla plak baju pun warna pelangi gak..pening plak tetamu tgok..hehe

lagik satu shawl camni xpayah sibuk2 lama2 nak iron..trus leh pakai..tudung segera tambah2 kalo lmbt g kelas..hehe

wpun adik2 selalu ejek saya pakai tudung cam lampu disko ni (T____T) saya tetap suka tudung polca-dot ni :) (korang dengki kan kak korang ni lawa..hehe)

credit to CK-B untuk gambar ni..sorry mencapap plak :)

nak tag: haida, tiqah, fateen
(nak tag laki susah plak..dorang xpakai shawl..hehe)
cik Pupel..ok x?? hehe :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...