http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, September 27, 2010

Rahsia Mau jadik SIHAT & GEBU~


contoh cam dia..haha

mase raya leh plak tayang perut..
ramai makcik,pakcik,sepupu sepapat terkejut beruk tgok sorang budak ni
teramat-amat BESAQQQQ~~
sampai ramai igt dia dah sekolah rendah
"min baru enam tahun lah..tadika"

nak cari baju pun susah..kena cari saiz budak2 umur 8-9 tahun..beli yg besar2,sampai seluar dia pun abang2 dia leh muat (betapa membesarnyer ko!!)

aku pernh pakai baju tido dia..yg beshnye muat ngan fitnyer..adakah aku yg slim gler..haha

nak petua mau badan yang 'sihat' dan gebu??


makan benda2 yg 'berkhasiat' cam keropok ngan gula kapas..
disebabkan adik aku nak gula kapas..xpasal2 kena drive keluar taman dan tempuh 2 traffic light..tp park je kerta trus dia capai keropok freezel yg pewarna kuning byk 2..trus ltk kat kaunter..hampeh puyer adik..gula kapas trus dia lupe..

pastikan kalo korang xdpt makanan yg diminta..sila merengek tanpa henti
nafsu makan dia bertambah2 mase raya baru ni
siap mintak" nak nasi potong..nak nasi potong"
tambah mihun, suma makan bertambah

pastu ade hati tunjuk perut kat mak kate " perut min dah kempis skit kan..."

haha..mau gelak guling2 dgr..pose pun xtahan..stgh ari je larat



pastu sila tido ngan lena tanpa sedar tak bangun..

nak g beraya pun sempat tido..panas2 plak 2..yg herannye aku drive pecut je sbb nak cepat sampai..nmpk sgt xscary pun aku drive sbb dia leh tido berdengkur kat tepi..isk2..


p/s:mst mak aku marah aku dok tayang gmbr perut min..haha
g mane2 shoping compleks ke, ramai geram nak peluk2 dia ni..takut kena culik je budak ni..dah la terlebih peramah..hanya aaina ismail je tau..haha

2 comments:

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...