http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, September 20, 2010

Sape nak adiah Raya free??


nak ke??MESTILAH NAK!!

mai ramai2 klik iklan kat atas blog sol ni
yg iklan CRES
kalo xde tue,sila refresh balik..mane tau iklan nuffnag tue tido..hehe


kat bawah tue (sila klik untuk tumbesaran sihat)..ade mention sindrom ALAMAK pas raya (muka berminyak,badan pun naik..hehe

so, korang leh klik kat bawah YA,SAYA NAK CUBA
dan masukkan butiran peribadi dan email dan tempat nak buat

pastu dorang akan antar confirmation korang mmg bertuah dpt treatment percuma bernilai RM400 ($$$..byk 2 duet raya dlm bentuk rawatan)

tapi untuk orang2 cam sol yg dok kat ceruk ulu cam kelantan..tempat ni xde cawangan CRES..yg ade kat JB, Melaka dan N9 (kalo tak salah)..tp mase isi 2 minta JB..kiranye kalo dpt, at least ade la gak org laen leh ambik (sebenarnye rase benda ni tipu jah..haha)

tapi tup2 esoknye dpt email..dorang akan hubungi sol
smlm dorang dah kol cam semangat gile nak suruh sol buat treatment..wah!! nak buat appointment dulu..sol dpt treatment untuk muka (WOW..hebat2!!~~)

tp ngan speaking BI nyer (dah org 2 speaking..aku pun kenala speaking gak..haha)..aku kate aku outstation skrg..so xde kat JB (haha..auta gile~~)..tp aku cakap leh tak bg kat org laen..dia kate boleh

actually aku mmg terbayang nak bg kat kawan baik aku ni~~ membalas segala jasa baik dia selama ni (baik x aku..ceh perasan)

so, aku bg treatment muka free kat kawan aku ni..harap2 berbaloi la...pas penat keje(HO) leh buat treatment...wah~~

p/s: aaina sila ambik peluang keemasan ini..aku xlarat dah dorang asyik suruh aku buat appointment je..hehe..thanx buddy~~
sila klik iklan tue yer..ini betul2 puyer..bukan main2

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...