http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, October 05, 2010

Ape Kes??!! (part 2)


keyword untuk arini

chinese-look2
cikgu shida sk bota1
luka menyusu badan1
hisap payudara1
fujitsu lifebook lh520 penang
chinese look??haha..aku mmg suka laki chinese look..tp malangnye that person xde muka chinese pun..muka melayu pun tak..muka ape yer awk??..haha (tipu je)..
aku byk letak gmbr artis korea yg mata sepet sampai xnmpk bijik mata..tp saya suka mata saya besar..haha
tapi xleh r lawan mata adik saya, Sakinah 2..haha (ops..tetiba bersaya plak..awak puyer pasal la ni..hehe)

haha..ade org cari cikgu Shida di sini la..hehe..U're ROCK man (woman)

luka menyusu badan?? rasenye xde aku mention ayat ni dlm ni..menyusu badan ade la

hisap payudara?? mamat mane plak cari benda ni kat blog aku ni?? xsenonoh tul..ko tue baby ke??

laptop..ni bukan blog sal barang2 techno..sbb saya still pakai hp berumur 4tahun..dan HP pun adik puyer..teringin nak yg baru tp apakan daya saya bukannye kaya belaka..bersyukur je ngan apa yg ade (buat ayat sedih..mane tau ade leh bg aku sebijik..haha)..tp kalo ko cari sal penang..tuan blog ni mmg suka penang dan sll murtad xsedar diri sebenarnye dok Kedah..haha

p/s: besh gak tgok org2 dok masuk blog ni ngan keyword2 yg pelik2 ni..hehe..mai2..aku xmarah..aku suka lagik la ade..singgah jgn lupe komen..xpun klik iklan nuffnag yer :)




0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...