http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, October 02, 2010

DO Not Distrub.. I try to concentrate here

mau jadi budak2 balik leh x?? xde benda nak riso

minggu lepas hectic giler sbb dahla nak exam ari Khamis..PMS ( tgok en3 sebelum ni)..

ngan jadual sukad hoki dipercepatkan sama ngan boling..ngan hp aku selalu berbunyi taye sal sukad..msg2 kat fb untuk cari pemain2 baru sbb yg lama ade yg xdpt join lawan..huhu

exco2 sukan pun sibuk2 mau minta nama pemain2 dr kapten2 sukan masing2..aku still xlepaskan jawatan kapten (maybe tahun depan..mase dah keluar dr USM..hehe) ni pun baru je send nama2 untuk pemain Nurani (awal giler bangun sbb teringat tugas yg perlu dilaksanakan..chewah)..nasib untuk pemain Murni..awal2 dah antar..

ade ke pagi2 nak exam..tetiba dpt msg dr kapten boling laki (ajai)~~sape x knal dia?? korang bukan budak USMKK..haha..dpt msg dia trus bangun dr katil sbb msg dia bercakap2 ngan aku..haha..mengadu xde org bg dia list untuk bg nama pemain..haha~
terpakse la aku bg nama2 budak2 yg br handle sukad tahun ni..aigo~~

(tension bertambah sebelum exam) membayangkan ape yg akan terjadi pas ni..sibuk nak berlatih..nak uruskan T-shirt..claim2 nak buat (tahun lepas pun xambik lagik)~~ terlalu penat nak fikir

hujung minggu ni bakal ke USM Penang ~8,9 10 Oktober..sape2 ade di Penang sila la tgok saya main..haha...saya bakal main boling tenpin dan hoki di turf USM (hectic gak..pas abes main boling kena ke padang plak)

situasi 3,4 tahun lepas bakal berulang semula..cuma tahun ni xde la Sir Hera yg merajuk sbb aku g main boling dl :)..harap2 teammates yg laen faham yerk :)

dan xlupe gak jadual pead (I hate this posting) bukan sbb xsuka budak2 tp sbb this medical for budak2..dan i hate medical..haha

mase kol sebelum exam ari tue:
mak: kate nak exam..ni main boling ngan hoki ni ape?? (stalker Fb aku ni)
aku: tue lepas exam (O&G)...padahal exam pead plak bakal menjelma in 5 week time

that person: ari tue bukan kate mase final year xmau aktif
aku: erm...yg ni last..pas ni xla~~ (tp dlm ati cam nak masuk laen gak..haha..SILA INSAF sol..ko dah final year..exam lagik 5bulan)

aku jarang tension sbb exam tp tension sbb2 sampingan mase exam..mase cam2 benda nak buat bila nak exam..

aku patut letak msg atau status kalo aku nak exam : PLEASE DO NOT DISTURB besar2

P/s: dahla soalan exam susah..hampeh xde pun sama ngan aku buat..huhu

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...