http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, October 30, 2010

Kelantan Vs N9..please bagi KELANTAN menang!!

VS
PERTEMUAN final Piala Malaysia 2010 antara dua finalis musim lalu, Negeri Sembilan dan Kelantan di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam ni 30hb Oktober
dan aku berharapan tinggi Kelantan untuk menang

sebab??

kalo menang..esok cuti
dan doc dah cakap kalo cuti..kelas batal dan tak perlu diganti!!

bahagianye kehidupan xde kelas

so, save 1ari lagik nak study untuk exam ari selasa dan rabu ni..
sbb byk aku xbace lagik..huhu..lgpun xtau nak study camne untuk short case..pening (*__*)

1st time sol g website2 dan blog2 kaki bola..semata2 nak usha berta sal final malaysia ni
bukannye jenis mengikut perkembangan bola malaysia..kalo kedah main aku sokong je..padahal seekor (seorang) pemain pun aku xkenal..haha

kalo David Bechkam tue aku knal la..

kalo budak2 laki main pun..aku sokong yg aku knal la..menjerit2 tepi padang tambah2 bola dah depan gawang..seresly xsenonoh pompuan ayu cam aku dok menjerit2 kan..kalo mak mertua nampak sure kena rejek..haha

kalo tgok depan TV cam kat kedai mamak..aku jerit dulu dr laki kot..
terigt lagi ari tue tgok Sukan komenwel hoki (hoki..bukan bola)..aku kan pemain hoki..sure la syok gler tgok dorang ni main..dgr suara aku sorang menjerit kat kedai 2 mase gol...haha
padahal suma pekerja dia laki..tgok je xjerit..aku yg lebih..ops!!

lantak la ade aku kisah?? haha
pastu baru budak2 laki 2 bising pas gol..segan kot dorang nak sokong pompuan main..hehe

p/s: selasa dan rabu exam paed (kanak2), pastu cuti 3ari..semoga dpt hadapi exam ngan tenang.doakan saya lulus

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...