http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, October 27, 2010

Ku Pahat Namamu ♥



Girls Myspace Comments

arini , adiah dari that person

sampai...

nervous kot..dpt ape plak kali ni..
(dia je dok bg adiah
aku?? kedekut duet suma duet perhabes beli mekap ngan makanan..awak xkisah kan??..awak kan suka saya gemuk..hehe)

benda ape??
RAHSIA la

org kedai, makcik yg pembalut adiah 2 je yg tau..selain kami berdua

tp yg sukenye

terpahat nama aku kat benda tue

DR SOLEHA

tertiba rase xlayak nak dpt benda tue..gelaran tue lambat lagik nak dpt..byk lagi liku2 kehidupan 5bulan perlu dilalui..sebelum final exam

terlalu scary nak fikir exam besar tue

nmpknye kena belajar btui2 baru leh guna adiah tue..br rase layak nak guna..

thanx bg semangat..
sll terkandas di tgh2 katil..haha

Thank You Myspace Comments

p/s: aku xreti nak berpuitis2 di sini..dahla xlayan romantik2 ni..thanx yer awak :)

3 comments:

  1. sama-sama..jaga hadiah t elok2 yaw..mcm awak jaga saya..hahahha :)
    semoga happy mcmni selalu

    ReplyDelete
  2. cece..bajet dia bg la tue..
    hehe
    ok..akan jaga adiah elok2..
    org dia camne?? kena jaga x??haha

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...