http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, October 16, 2010

Tangan Kecik Vs Tangan Besar

al-kisahnye mase lepak2 kat meja VIP pas persembahan band smlm kat tapak HTD..
ok, saya bukan VIP pun..hehe

makan la kerepek kentang yg dlm bekas (cam dlm gmbr)

gmbr google


kalo dah nak abes tue..surela kena hulur skit tgn dlm bekas nak ambik kerepek yg tinggal berpa keping 2

tgh2 seluk (seluk bekas..bukan benda laen)

mus (laki) ternganga....

pelik la..awat plak mamat ni..xpernh tgok org laen buat camni ke??

mus: aku xleh seluk pun..tgok!! (demo..tgn dia besar xleh masuk sampai bawah)

awek dia pun leh masukkan tgn dlm bekas

pastu gelak2 sbb tangan besar xleh masuk dlm bekas..dan kesian xleh ambik kerepek dlm tue..haha

muhaimin (adik)..ape ni?? tunjuk kat tangan aku.. (ulnar)

aku: tulang

min xde sbb gemuk dan isi dah tutup tulang tue..haha

nape tgn aku gemuk sgt??

sesi meng'compare' tangan
tangan min byk isi tapi pendek..haha

conclusion: tgn besar xleh seluk tmpt kecik...xsesuai nak makan kerepek dlm bekas..hehe

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...