http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, November 10, 2010

introducing My New BF

cute Pictures, Images and Photos

aku ade Bf baru (bangga siot)
sorry yer mane ade main kayu 3 belas ke..
nama penuh dia Datuk Syed Lukman Rahman

gile tua la bf baru aku ni..cam sudar daddy pun ade..leh aku pow duet dia yg banyak tue..haha

gaya cam pisau cukur la plak aku ni

tetiba teringat certa pisau cukur maya karin berlakon tue..hehe

aku masih dalam sesi pengenalan dari hati ke hati ngan Datuk Syed Lukman Rahman..so, nnt aku tunjuk kan dia kat umum..

dia ni segan skit..tp jgnla terkejut kalo dia ni hensem sgt..haha (please jgn kaco dia) :P
aku simbah asid kang (gaya org zaman sekarang..haha)

omg cute Pictures, Images and Photos
p/s: dalam hati ade taman

8 comments:

  1. comeynye blog.. kak saya da follow akak.. nanti follow saye back ye..

    pastu link la saye jugak.. kih3~~

    ReplyDelete
  2. ♥e'in♥:
    ok..bakal tunjukkan dia..tunggu..hehe
    jgn terkejut sudah..hehe

    ReplyDelete
  3. @Cik Fasya Faeza:
    thanx follow blog kak..tp nape profile blog ade not available?? kalo dah ok..bgtau kaksol yer..nnt kak sol follow :)

    ReplyDelete
  4. @ Encik Psychopath:
    untung ade sugar daddy ke??haha..

    ReplyDelete
  5. ahahaha,betui2 wat perasaan ingin tahu

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...