http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, November 26, 2010

Soal Cinta ♥


tag ni dah lama dapat dati Tiqah..
taula ko nak korek rahsia ksol kan..hehe :)
rindu nak gosip2 ngan ko..hehe

1. Siapakah anda di rumah?
Anak yg baik, kakak sulung yg berakhlak mulia, pemandu yg berhemah, (sila negatif kan suma kata sifat itu..hehe)
dua-dua gile kamera.kami adik beradik.dlm kereta buat onar..hehe

2. Siapakah diri anda di samping rakan?
rakan..kawan..teman..gossiper..blogger..kipas-susah-mati FB..photogedic

perampas kekasih orang (eh..bukan saya)


3. 5 benda yang anda idamkan tetapi belum tercapai?
Satu.I-phone 4 (demand)
Dua. Laptop SONY Vaio pink (spesifik)
Tiga. Kereta MyVI Limited Edition (yg warna pink tue)
Empat. DSLR (tp saya nak org yg tgkp gmbr saya guna kamera tue..hehe)..kalo leh ade warna pink jugak :)
Lima. Grad dr medical school ngan gelaran DR Siti Soleha

ni suma material..byk lagik benda nak dicapai dalam hidop

iphone-4g
Sony Vaio C in pink

4.Siapakah nama pasangan anda?

pasangan?? tiada kembar..haha

5. Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda.

Satu. seorang yg benggong..ngan slumber (cam saya)
Lima.Hormat orang tua :)


dr photographer bertauliah :P


6. Bilakah tarikh anda couple?
sorry kami xde couple-couple..tak de tarikh special..pelik tapi benar

7. Apakah kenangan anda bersama pasangan anda?
Nak yang manis ke yang pahit? jauh lagik untuk simpan sebagai kenangan

8. Lagu tema cinta anda?
perlu ke?? tak ade jugak..tidak memerlukannye..

9. Apakah perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?
nak tgok dia ngan rambut panjang dia dulu mase kat oversea..konon nak tiru Rangga dlm Ada Apa Dengan Cinta..haha..
dari segi laen..xperlu berubah..saya terima seadanye..cece (dia sepatutnye cakap kat aku cam tue..haha)

p/s: tak upload gmbr that person di sini..kalo nak, g usha FB dia..xpun jumpe dia sendiri..dlm hp juga tiada gmbr dia..haha..nak tgok mai datang bilik...haha

tak mau dia inter frame di sini..sbb ini blog saya..hahaha :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...