http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, December 25, 2010

Jumpe Blogger Gojes di KBMALL

entry special buat kak Lynna

keluar arini..sarung shawl, bedak skit ngan lip gloss saje..malas mau bermake-up arini

mase tak make-up la, jumpe orang femes

keluar dari McD KB Mall..bergegas nak balik uni..

"cam knal"

cilok dari blog Lynna Shaari

"kak, kak blogger kan?" -selalu sampai kiamat aku jarang tegur org aku xknal

mst pelik kan ade orang kenal tgh2 KB Mall yg sesak manusia (cuti+ baru masuk gaji+ nak masuk sekolah

*sesi perkenalan tengah2 KB Mall *

segan pun ade blogger tak femes cam aku jumpe blogger femes

aku yg selekeh jumpe org yg gojes..

terkejut sampai lupa mau ambik gambar..padahal DSLR ade je dlm beg..

sila la lawat blog kak Lynna ni..ibu kepada 2 anak tue (hariz dan Hasif yang comel giler)..badan cam anak dara..kalah badan aku yg berlebih lemak sana sini pastu leh plak makan McD kan..haha

sape2 nak try skin care bagus puyer sista in law pny turun temurun skincare set....leh la beli dari Kak Lynn..suma pelanggan dia dari kulit berjerawat/ bermasalah suma jadi licin cam snow white..hehe

" kak..kalo saya beli leh dpt diskaun kan??hehe"


selain Kak Lynn,blogger Pja Merahjamboo selalu je jumpe..bakal ibu gojes jadi HO.sama ward tapi xsama team.Perlu semangat kental berbadan dua sambil jadi HO (houseman)
baby Pja pun mst comel puyer :)
Pja..hepi besday :)


kak lynn yang berbaju biru dan Pja yg berjubah Grey


p/s:nak jadi ibu gojes cam Kak Lynn gak la..(ok..kawen pun tak lagik dah fikir jadi ibu..haha)
mau exam minggu depan..otak tak stabil :)

p/s: Kak Lynn saya cilok gmbr dr blog Kak Lynn..kalo xleh,nnt saya buang :).saya resdung selamat ke guna SIL skin care tue??takut gatai

4 comments:

  1. ye ke??xperasan plak..pja yer la..
    camne doc tau blog ni?? malu la camni..haha

    ReplyDelete
  2. @lea
    ksol senang cam orang..trus je tegur tanpa ragu2..haha

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...