http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, December 15, 2010

Senior Vs Junior


pas abes klinik..sgt2 exhausted..
asyik berdiri je berbunyi klik kat ankle joint..byk kali plak kaki berbunyi mase klinik td..

kalo org laen dgr..mmg menakutkan..aku dah biase untuk beberapa tahun..xpernah taye pakar pasal masalah ni

penat..perut perlu diisi..g cafe Murni yg memboringkan..asyik2 lauk sama..nak beraleh selera kadang2 makan vege..kalo tak nasi lemak..still bersyukur cafe still beroperasi wpun ramai student PPSK tgh bercuti..kalo tak pose la kami

ambik nasi...ambik ayam..tugu nak ambik kuah

junior: kak sol!!

aku: ??? otak mula berfikir..cam pernah nmpk tapi... (neuron2 bersynape di sana sini mencari sape empuya nama yg menegur~~pas klinik otak penat)

junior: ainur~~ (xsempat aku nak jawab.,)

ainur junior aku jumpe dlm blog..xpernah jumpe real live..1st time jumpe~~ yela USMKK mmg kecik je.smlm baru je dia taye sal blok ortho..

hye ainur~~ (kalo anda singgah di sini dan baca entri ni.)jom jenguk blog ainur : http://ainurnaseeha.blogspot.com/

aku: eh,xde kelas ke??

ainur: study week skrg

nmpk sgt aku xtau hal junior..pg,ptg asyik di wad..malam memerap di bilik (khatam movie sambil membaca,tulis dlm blog cam xde life)
secara jujurnye sorang budak 1st year medical student pun aku xkenal..haha

yg ppsk aku knal la gak..sbb budak2 junior hoki..

2nd year pun sama..
rase terlalu beza seniority ngan junior2 (tmbh2 1st year dan 2nd year)

dulu exam beberapa blok sekali..ni setiap 5minggu exam..setiap ari kena bambu ngan doctor..kena siapkan report..kena cover patient..kena prepare cases kalo ade teaching (xselalu cam junior dulu)..kena masuk OT..ade buku log (dulu skip kelas pun xde org tau..hehe)

bile dah senior dah xpegang jawatan ape2..so,xde anak buah junior2

(byk tul beza masa jadi junior dan masa senior)~xlarat nak tulis suma..hehe

yg pasti CUTI SIKIT!! (haha..dulu lps exam ade cuti..skrg pas exam..trus masuk posting laen..NO MORE CUTI-CUTI yer)

p/s: sape2 yg jumpe ksol kat luar..jgn la malu2 tegur yer..ksol xgarang pun :P

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...