http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, February 11, 2011

Lelaki-lelaki Penting Dalam Hidup aku Sekarang~



Mereka sgt2 cool.dah la hensem.menarik ko memang DEBOOM!!!


yang no 1..lelaki pertama yang berada di hati..

ok,ni suma pelakon Dream High..

start ari Isnin aku dah tunggu episod baru keluar kat tenet, puyer la kemaruk

tgok xde sub pun xper

ep 10 dan 11 sgt2la sedih bile laki pertama aku ni bakal hilang deria pendengaran

(nak minta echa cek telinga dia jap leh? ke budak2 audio yang lain..hehe)

aku nangis cam orang gile sebab laki ni..

dalam gambr ni atas sila tolak: lelaki no 5..haha (aku xsuka dia!)


http://nimg.nate.com/orgImg/mx/2010/11/02/201011020010171.JPG

comel kan dia...
lelaki yang bertakhta dia hati sekarang
sila KUAT untuk episod akan dtg..harap2 dia la K

ops..Mr Doc jgn marah..saya masih ingat kat kamu..hehe.tahniah sebab dah abes taging :)

p/s: tak sabar menunggu ari Isnin nak date ngan my Sam-Dong (virtual je la..haha)
credit:google

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...