http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, May 08, 2011

walaupun aku tak sambut Hari IBU..SELAMAT HARI IBU!

masa konvo adik aku, muhd..next time, konvo aku plak insyaallah.

adik aku: xde gambar lain ke?? mak cam brutal je ..haha
aku: suka ati la..ni je gmbr ngan mak :P


yelah, dah aku panggil mak aku, mak..bukan ibu.kena tugu hari mak la baru aku sambut hari mak kan..hehe

just joking..SELAMAT HARI IBU, mak !! puan@ cikgu Siti Rohani Mahbat


aku kan peminat matluthfi, tertunggu-tunggu video dia tahun ni sempena hari ibu cam tahun lepas..

akhirnye dah keluar!! mak jom layan!!

mak, nak cocuq kodoq gak!! tapi xmau yang hangus puyer cam mat luthfi tue..hehe



selamat hari ibu untuk ibu-ibu seluruh dunia

jangan lupe LIKE page BLING-BLING ROPOL-ROPOL kat sidebar tue :)



cam besh la plak jadi font besaq gabaq cam ni :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...