http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, June 08, 2011

Aku akan Kahwin 20/12/2012. Noted!


♥ Assalamualaikum & Salam Bling-bling ♥


umur kami digenapkan jadi 30tahun (tapi masih childish :))
dayah, ko kahwin dulu kan??hehe

sekarang memang bulan mengawan, sure la bulan mac dan april tahun depan, dewan bersalin di semua hospital akan penuh dengan orang-orang nak bersalin kan..hehe (harap-harap, aku tak bertugas di labour room masa tue..hehe.memang tak menang tangan kot)

berbalik kepada tarikh tersebut,
masa aku, adik aku ke-3, Sakinah dan mak aku dok bersembang sal majlis merisik (ok, majlis merisik adik aku), tetiba mak bagi tarikh-tarikh menarik untuk kahwin..haha

20 Disember 2012 (20-12-2012). Tarikh memang dah lawa dah.
eh, tue tahun depan la..
aah, tahun depan..
kalo tahun 2013, dah tak ada bulan 13...haha

ok, aku tak merancang apa-apa lagik, malas siot nak fikir benda-benda alah tue, walaupun usia tue dah makin mamah dimakan bumi (haha..ayat tak leh blah), perkataan umur tue dah jadi benda sensitif dan kalo umur aku digenapkan dah jadi 30 tahun..wah!!! 30 tahun (digenapkan)~ NIGHTMARE!

5 Jun aritu, adik aku dah mengikat tanda dengan pakwe dia, dah dapat cincin semua tue. Dorang rancang nak kahwin 2013, mengikut Nabi yang kahwin masa umur 25 tahun.

so, aku sebagai kakak, kalo tak mau adik aku langkah bendul perlulah kahwin sebelum tahun 2013 atau buat sekali je la...haha

tarikh 20 Disember 2012, dah lawa dah. Sila tanda awal-awal kat kalender korang yer..

OK, don't take it seriously. aku main-main je nak kahwin tue, just suka tarikh yang mak aku bagi tue. Kalo ada jumpa sesiapa nanti, maybe la tarikh tue aku kahwin..haha

suka part ni kat cerita baby faced beauty.
tapi aku tak pandai pakaikan tie..hahaha (yang dah siap ikat tahu la)
FAILED!


p/s: aku tunggu laki korea lamar aku dulu :P


jangan lupe LIKE page BLING-BLING ROPOL-ROPOL kat sidebar tue :)klik sekali sehari :)

10 comments:

  1. muahaha...kak sol..biar saye doakan agar ksol dapat kahwin seawal yang mungkin... heheee...insyallah..

    ReplyDelete
  2. @Fatin Sakura

    hehehe..semoga doa sakura termakbul..hehe

    ReplyDelete
  3. BISMILLAHIRROHMANIRRAHIM~~

    YA ALLAH, KO PERMUDAHKAN LAH URUSAN KSOL. BERIKANLAH DIA BERJUMPA JODOHNYE AWAL2 AGAR DIE LEH KAWEN ON 20-12-2012...

    AMEEN~~

    hahahah. moge2 doa ni makbul. sape2 yg bace komen ni, mesti bace doa ni an. pastuh. kalu lebeh 40x, doa dmakbulkan kan? whoaaa tak sabar nak g majlis ksol!!! hahahah

    ReplyDelete
  4. @Atiqah Wadiah
    hehe.yang tue kena baca blog ksol selalu.mana tau ksol jemput tetiba..hehe

    ReplyDelete
  5. @LynN LoLa~~

    CEPAT-CEPAT SEMUA KENA BACA KOMEN ATAS TUE..

    ReplyDelete
  6. aminnnn..dah2 ksol..hee..jgn lupa jemput cek jugak..yg plg dkt nih..hehe..

    ReplyDelete
  7. ye..saya baca komen lynn lola tue..hehe

    ReplyDelete
  8. @Ainur Naseeha Roslan
    ko wajib datang sebab DEKAAAAt dah.rumah ksol pun tepi highway BKE je..hakim pun sama.
    kaksol tuntut janji nanti tahun depan..haha

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...