http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, June 15, 2011

Wordless Wednesday

♥ Assalamualaikum & Salam Bling-bling ♥


Cuba tengok apa ada kat gambar ni, dan cuba tengok minah pakai topi zebra (pasukan lawan aku tu)

Korang rasa kenapa dia pandang camtue?


sebenarnya terkejut, rupenya hari ni dah hari rabu??
tue la tak kerja, hari pun tak tahu

so, join benda alah wordless wednesday ni.

kredit: ikhlas (dia yang ambik gambar ni..hehe)

p/s: tetiba aku rasa aku HOT la plak bila ada perempuan pandang aku cam tue..haha


jangan lupe LIKE page BLING-BLING ROPOL-ROPOL kat sidebar tue :)klik sekali sehari :)

8 comments:

  1. rindu nk cheer lar plak bila tgk pic nih..hehe :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...popular jap awek pakai topi zebra tu eh

    ReplyDelete
  3. @Atiqah Wadiah

    hehe..ksol pon rindu gak.still simpan skirt and pompom..hehe :)
    mana tau nak guna..ahaks

    ReplyDelete
  4. @cik Lea
    hehe.
    kawan la perasan awek tue pandang semacam..tak puas hati ke??hehe

    aku lagi hot dari ko ke?? hehe

    ReplyDelete
  5. wordless ni sebenarnya apa ye..

    ReplyDelete
  6. @kam_hafiz

    wordless ni , kita letak gambar tanpa ada description sal gambar tue. orang leh interpret cam-cam :)

    hari rabu je benda ni untuk blogger :)

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...