http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, July 23, 2011

Flash Mob Aku Masuk TV KBS


♥ Assalamualaikum & Salam Bling-bling ♥


serius, ini aku tak main-main.

sebelum ni aku pernah cakap yg aku dan Ecah anjurkan Flash Mob dengan cik Zue dan lain-lain. Kami kumpulkan orang-orang (secara underground).

dan hasil yang membanggakan adalah tanpa tidak disangka-sangka dapat masuk TV KBS tue( TV Korea!!!!)

ecah pagi-pagi buta dok msg aku tengok FB, ada berita tergempar.
aku yang tengah ada kursus induksi kat Kampar ni, penat-penat tue, masa breakfast on wifi hotel dari HP, terkejut mak ko!! masuk TV!

videonye, kalo nak tengok (aku tudung warna biru, lain dari yg lain):


http://www.youtube.com/watch?v=jSyT5smNBms&feature=youtube_gdata_player (klik)


nampaknya, kenangan yang paling tak akan dilupakan di USM adalah Flash Mob Super Junior.
sampaikan ada orang tegur, ni yang nari Suju kan? haha.

Harap-harap, semangat Kpop makin membara.nak anjurkan lagi, memang tak akan!

Ecah, Zue!! rindu korang!! jom menari lagi.
Buat Junior-junior USMKK, giliran korang plak anjurkan.hehe




jangan lupe LIKE FB page BLING-BLING ROPOL-ROPOL kat sidebar tue :)klik sekali sehari :)

2 comments:

  1. haha.. baguisnye.. alhamdulillah.. sejuk hati Dr. Sol nie heheehe

    ReplyDelete
  2. ksol! sy tgok kat utube. n bace jugak yg org komen2 tu. alahai, kecoh tol nak kutuk2. lepak aaa!~

    tapi yg ni best;
    that girl with blue tudung wears high heels during that dance?? awesome~~

    keep da hard work..i'll waiting for ur next vid

    haha. part slap tu memang best

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...