http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, May 28, 2013

Mother's day at Aster Spring QueenBay

Buat yang tak tahu, aku memang pelanggan tetap Aster Spring Seberang Jaya.. dah beribu-riban duit melayang buat spa, facial ngan dorang..hehe. Pas penat-penat keja, ada orang tolong belekkan muka, urutkan badan, sapa tak mau kan?? hehe.

Kebetulan Aster Spring Queenbay dibuka semula selepas renovation pasa 12-May yang lalu, pelawat 100 terawal leh dapat goodies bag yang awesome, huhu. Aku tak sempat dapat goodies ni, bangun lewat. Lagipun orang penang suma kemaruk nak dpt goodies bag gak..hehe.

Tak dapat Goodies bag pun tak pe, asal dapat travel sunblock dorang dengan print risalah dari FB. Aku print untuk adik aku sekali.Angkut dia sebab dia pun cuti sem.

Masuk free je, dorang akan scan muka, dan cuci muka (bare face).haha.
Pakaikan barangan Dermalogica (produk dorang), dari toner, pelembap. Wajah trus rasa fresh!! Tuelah sebabnya aku pun peminat Dermalogica gak.
Dah Pakai produk, leh gi tangkap gambar!! Perasan model jap.

 Nama je Mother's day, Tapi aku tak dapat angkut mak sekali sebab mak kerja..huhu (T_T)





Meja Solek Aster Spring..
Aster Spring Queenbay yang terbaru, ada 7 bilik dan ada couple room. Kalo mai dengan kawan or pasangan (husband) leh buat kat bilik couple..


Kat meja Solek, ada therapist yang akan make-up korang.. seriusly simple je make-up dorang, tapi lawa.
Leh cuba hand massage dorang sekali, aromatheraphy dorang pakai sangat wangi dan tak berminyak, tu yang aku suka buat massage kat Aster Spring. Tak yah susah payah mandi pas massage, leh sarung baju trus dan wangi.


 Disolek :)



Ok.. Siap :)



 Haruslah ada muka sendiri..baru perasan adik aku tgh buat apa tu?? Tak edit gambar ni..haha


Antara Produk di Aster Spring.. Dari produk muka, Badan dan Rambut.. Lelaki juga sesuai.

Amoi ni yang banyak pengaruh aku beli banyak2..sila BOIKOT dia..haha.. Joking. Amoi ni cool giler..Lupa nama dia sebab panjang sangat.. Thanx You :)
Pas keluar Aster Spring surelah posing cam model dengan barang yang beli tadi.. Buat stok satu tahun gamaknya.. Next Post yer..

1 comment:

  1. Dermalogica adalah produk terbaik muka yang pernah saya digunakan. Saya hanya ingin berkongsi dengan anda bahawa saya mendapat Dermalogica produk wajah dari LahBeauty.com. Mereka menawarkan harga yang terbaik di bandar.

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...