http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, February 12, 2015

SECRET KEY : Starting Treatment Series

♥ Assalamualaikum & Salam Bling-bling ♥


Utk Starting Treatment Series, aku hanya jual 3 produk yang femes ni (pitera based)
Ketiga-tiga produk kurang dari RM100 setiap botol  (murah $$$)

BEST SELLER mestilah Starting Treatment Essence (STE).

Boleh lawan SKII (dari Jepun). Tapi harga jauh lebih murah.
Bau mmg sebijik sama. Customer yang cakap yer..aku dah lama tinggal SKII so, mmg tak ingat bau SKII camni.

Dua-dua guna main ingredient yang sama : 94% Pitera.

Ada dua jenis
1) STE
2) STE Limited Edition - yang ni ada tambahan rose water

Korean Beauty Show ada tunjuk Secret Key STE dulu, After School's Beauty Bible . Aku selalu tgok rancangan ni utk tau produk dari korea yg mana bagus :).








1) SECRET KEY STARTING TREATMENT ESSENCE












2) SECRET KEY STARTING TREATMENT ESSENCE  (LIMITED EDITION)

utk 2nd trip ni, aku akan order yang Limited Edition puyer, sebab 1st trip , aku pun xdpt nak grab yg limited edition ni..hehe :P











3) SECRET KEY STARTING AURA MIST

nak wajah glowing cam pelakon korea leh tambah aura mist ni :).





untuk order sila SMS or Whatapps : 0104049007


jangan lupe LIKE FB page BLING-BLING ROPOL-ROPOL kat sidebar tue :)klik sekali sehari :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...