http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, October 10, 2009

HTD Dulu & Kini

main tembak2..hehe
check it out
http://www.facebook.com/home.php#/album.php?aid=127349&id=590997343&ref=mf

everything goes wrong dis year..i don't WHY!! i miss my moment wif them


(cry)MySpace


my life don't same without them...

(cry)MySpace

no more lepak2 at aaina's room, gossiping, lunch with her n zue, watch movies (usually at my room), shopping, playing squash...

(cry more)MySpace

I MISS U ALL!!!MySpace

skrg datang HTD lagik..selama 4tahun g ngan dorang..tetiba dorang xde..huhuMySpace

teringat kite lepak2 sepanjang mase kat tapak ekspo..naik just untuk solat..makan..kaco org..main games2 yg ade..beli barang..usha2,yg paling penting dapat CUCI MATA!! heheMySpace

tetiba ...tahun ni...

Aaina, Zue, Muna, Nuar suma xdeMySpace
mmg xsame kalo dorg xde...MySpace

walaupun aleya,yas n echa ade..still xsama cam korang ade

aleya tahun ni buka gerai ngan dama & geng..n selalu berkepit ngan ali..no time to ajak dia lepak2
yas (skema girl)..not like to hangout cam korang..just got her asthma attack during dis HTD..terpakse bw dia g A&E untuk nebMySpace (tuela smoking byk sgt..hehe)

pengubat duka: ECHA...nsb kaksol kenal ngan ko kan...ang masuk la ngan sifat dorang.suka hangout..buat keje giler..hehe..pastu ngan kak ELLY, ade gak bilik lepak untuk ksol..masak2 ngan korang..malam ni kite g umah hantu yer..
MySpace


teringat zue menangis gler mase nak masuk umah antu ngan aku 2 tahun lepas..last2, aku sorg je masuk mase 2..takut gak..tp aling terkejut mase sopie kat depan pintu,aku xperasan..pe lagik TERKEJUT la..heheMySpace
tahun ni masuk ngan kak elly..rase nak koyak n londeh seluar aku kak elly pegang mase masuk umah hantu..menjerit2 dia marah antu2 dlm 2..antu2 2 lagik la smgt kaco dia..AKU?? aku gelak je kalo nmpk antu 2..hehe..(kak elly mmg xsuka seram but her husband suruh cuba..aah dia dah kawen..tak percaya ka??..hehe)

and...yg paling xbest NO SCANDAL for dis year..still searching for a guy.sape nak jadik skandal aku??!! offer..free je..heheMySpace

just talked about it wif yas last nite..every year diff guy at least 1 guy for a year..

tahun ni?? xde!! huhu

aim xkena tahun ni..haha

xjumpe junior yg available..haha..nmpk sgt jarak umur kami..hehe
last year..sape lagik kalo bukan NUAR JAWe..thanx for him..MySpace

gemuk tul aku thun lps..tahun ni lagik gemuk..haha
mase htd kalo aaina n zue xde nak lepak ngan aku..nuar la penyelamat..cam gunakan dia plak..haha..but ngan nuar,aina n zue masuk je..since kami mmg org johor..haha.2la kot leh kamceng kan..aina xla jeles kalo aku hangout ngan nuar je..tak cam ngan sorg skandal aku ni..aku tau ko xpuas ati ngan mamat ni (wpn dia mmg baek gler..innocent)..tapi taktau la nape aina xsuke kalo aku keluar ngan dia..dia 2 sape?? hehe.. (rahsia)MySpace
tahun ni dah la xde paintball ngan kuda..memori ngan dorg..


PAINTBALL
just buka malam,kami akan main shot tin,jatuh dpt adiah..dat nite aina n nuar got anak patung..n both of them give their gift to me...still gantung patung dorg..aku kan pengumpul patung..rase disayangi plak..hahaMySpace
da patung yg dpt..nama: fruity
haha..suma patung aku ade nama..hehe

KUDA

aku ngan zue pakcik 2 cakap cam ade bakat naik kuda..haha..nak tergelak aku dengar.siap suruh aku masuk kelas..mahal la pakcik..ngan aina takut2 naik kuda..haha

penjinak kuda
aina muka cuak


PAMERAN
aku g pameran pagi 2 ngan nuar..aina g oncall kot..xigt..so kami dok main games junior2 buat..sampaila kat satu booth ni..
Junior :" kak pernah buat pap smear x?"
aku : hahahaha (ngan kuat nyer) (dlm hati..siot puyer budak!!)
kak xkawen lg la dik..xknal ke kami student lagik (tunjuk kat nuar)..bukan suami kak pun..(siot tul nak kate aku tua ke?)MySpace

lain kali taye la dulu kak ni dah kawen ke blum..bukan taye nak buat pap smear ke tak
sbb pap smear untuk org dah kawen, sexually active...yg belum kawen ade dara lagik..(haha..aku gelak) lantak la depan nuar pun...
pastu taye camne nak buat pap smear..3 org junior ni.lgsg xtau nak buat..lagik aku sakit ati
pastu aku ajar n membebel la sepanjang mase kat dorg..pastu...jeng..jeng..jeng...
aaina datang n aku cakap kat aaina pe yg terjadi..haha..pastu aaina plak sambung mmbebel..lagik la power dorg kena..aku pun blah ngan nuar MySpace ke booth laen sementara aaina membebel abes kat dorag (padan muka..senior final year dah buka mulut..haha)

ngan lampu kelip2

pepun best dpt lepak2 ngan korang..harap2 kite leh lepak2 gak..xsabar nak tunggu majlis kawen zue..zue just called last nite nak antar kad jemputan..miss u..MySpace

~luahan hati ku~ jgn sape2 terase yer :PMySpace

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...