http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, October 15, 2009

JaMuan RaYe~~







ari ni kire dah 2 jamuan raye berturut-turut aku g..MyEm0.Com
bab makan capat je kan..hehe

semalam kat DU..jamuan kampus kesihatan..puyerla lame tunggu kul 1.45 br start..sbb tugu pengarah kampus..aku dah xdiam duduk,sbb ade klas kul 2.30 plak..AUDIT..benci tul la..
aku xdpt merase suma lauk yg ade..sate dia SUPERB..
tapi xleh lawan tahun lps puyer jamuan raye..mmg happening ngan persembahan (wpn aku xtgok sgt sbb kusyuk ngan makanan)..hehe..siap ade gerai2 lagik tahun lps..
tahun ni PPSG ajurkan n perasmian tabung bencana..

arini plak jamuan raya kat cafe Harmoni (cafe PPSP) siap ade lori milo lagik..wpun alia kempunan nak air milo dia..nsb baek aku ambik 2..hehe
makanan cam2 gak: ade daging bakar wpn aku dpt yg akhir2 je,de salad, roti jala (aku xdan nak ambik..dah abes), kek coklat dia sedap..air mangga..suma sedapla..sampai alia yg dtg lewat pn dah balik..aku makan byk n xlarat nak gerak..nak g bilik pun lepak dulu kat bilik TV..hehe

akhirnye..duet aku dapat save untuk lunch 2 ari..rase lagik makanan aku makan td..harap tak dinner pun xpe..kena berjimat loh..duet xdapat lagik..

malam ni plak antar ali & alia balik...tinggal aku sorg2 kat cni..MyEm0.Com

aku tak balik sbb xhomesick lagik..hehe..ade ke patut..cuti deepavali..dharishini pn xbalik..lg pelikMyEm0.Com (melampau gler panda ni)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...