http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, October 15, 2009

PinK + PurPle


sbb aku baek ari ni..sila kire berpa byk post aku ari ni..nmpk sgt aku bosan..hehe..

ari ni aku just nak post eye shadow pink + purpleMyEm0.Com


kena ade colour dua ni la dulu..hehe


tapi teknik je laen..kalo biase aku guna eye shadow sebelah2 & mix..kali ni aku guna atas, bawah & mix plak

so kalo tutup mata 2 nmpk la dua kaler..buka mate nmpk satu colour..magik gitu..haha


sebelum nak letak eye shadow pastikan tutup n buka mata..nak tau takat mata mata korang kalo buka..kat bahagian yg xnmpk kalo buka mata letak eyeshadow kaler PINK

bg yg xde kelopak mata sgt 2..mungkin susah skit..kena buat cam korang ade kelopak mata skit..hehe


pastu atas skit dr colour pink 2..ltk kaler PURPLE plak..tapi jgn plak letak bulu kening..cam opera plak..hehe

secukup rase korang kalo rase buka mata dah leh nmpk keler purple 2..

pastu letak HIGHLIGHT kaler kat bwh kening (yg bhgn ke bwh..bukan seluruh kening)


sapukan eyeliner n maskara


oleskan blusher


sapukan gincu @ lip-gloss


SIAP!!!


p/s: aku makeup tang mata je :P


leh g majlis penutup HTD



walaupun blackout pentas mase performance band..korang ttp ROCK!!

MyEm0.Com

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...