http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, October 25, 2009

Jemputan Kahwin

Dengan penuh rase kesyukuran dan segala hormatnye saya,
wakil kepada


ZURAIHAN & JASMI


menjemput korang suma ke majlis perkahwinan mereka..
ni kad nyer:

ZURAIHAN BT MOSTARMySpace

SABTU,28 NOV 2009




JASMI B HJ.RAMLANMySpace

AHAD,29 NOV 2009





ops bukan saya yg kawen..heheMySpace

ZUE & JAS
gmbr aku ambik dr friendster..hehe
jenuh plak aku nak buka fs kan..dlm kea wireless yg nazak
aku edit gmbr korang ni yer zue..hehe MySpace



br dpt bungkusan kad-kad jemputan kawen ZURAIHAN & JASMI MySpace


akula dilantik sbgai pengedar rasmi kad kawen dorang kat USMKK niMySpace
biografi mereka: (chewah)
dua-dua senior medic kat USMKK (MD USM 09 & MD USM 07)
dua-dua kat Hosp JB sekarang...hehe
dua-dua org johor
cinta berputik mase kayak ms kat usm gak..romantik gitu berkayak bersama..hahaMySpace
semoga kekal ke anak cucu
teringat aku kisah2 korang..haha..kelakar sungguh..kan aaina kan..heheMySpace akhirnye, insyaallah termetai jugak kisah korang ber2
selain kad jemputan ade list untuk aku kena bg
dlm list ni ade 22 org..


sape2 dijemput...sbb kalo korg kawan aku ke kawan sape2 termasuk sekali la
takut aku ngan zue terlepas nak cakap..kirenye aku publish ni suma dijemput hadir
(teknologi makin berkembang..)

aku plak rase excited nak edar kad kawen..hehe
wpun aku sedang mencari
mana tau cepat sikit jodoh aku kang..heheMySpace AMIN
p/s: sape2 yg berhasrat mau g kenduri ni sila roger saya..mau ade geng g :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...