http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, October 26, 2009

Uni APEX

USM diiktiraf Universiti APEX..MySpacewpun byk artikel keluar sal ape itu APEX
aku still xfaham sal benda ni..bahasa yg digunakan untuk menerangkan benda ni saintifik sgt, buku medikal pun xpernah faham..tmbh artikel bahasa cam 2..lagik la tak faham2MySpace

mungkin byk benda yg berubah sejak diiktiraf Uni APEX ni..tp sebagai student aku xnmpk pe2..
makin bertambah sal peyelidikan je yg aku tau..dpt adward mcm2..
tapi kami yg undergrade ni?? ape ke hal nye plak?? tak de keistimewaan pun aku nampak..still same je dr dulu..MySpace

tadi de klas ngan satu doc ni (nama tak perlu diberitahu)..kalo cakap je rase ramai kenai..lagipun ramai gler minat doc ni..
beliau cakap doc2 suma g bermacam2 tempat ajar budak2 laen.bg lect kat oversea..tp students dia kat U sendiri pun xdpt ape yg dia ajar 2 (aku memanjangkan ayat doc)
tp mase exam,bile doc 2 jd examiner.dia taye student nape tak tahu?
so, beliau cakap student 2 perlu jawab: when u teach me that?...haha
sentap gitu..MySpace
teringin gak aku nak jawab cam 2..tp biasenye kite just buat senyum kambing je kalo tak tau..haha.
kalo kite tgok pun berpa kerat je PROF yg ajar kite kat cni..prof yg terer2 yg terkenal seluruh dunia pun xambik kite jadi student dia pun..kite ni xlayak ke per??wpun kite ni yg perlu dididik sbb mmg kat U dia sendiri..wpun kite knal je prof 2,tp batang hidung xpernh nmpk kat USM..MySpace

so adakah sistem pembelajaran perlu ditukar seiring ngan status APEX??MySpace

lagipun esok yg aku tau ade ISO mari check..msti ramai la yg kelam kabut nak update data..hehe..biaselah,kalo ade benda2 ni br nak bergerak...hehe
cam exam gak..kalo ade exam br nak bace... (byk lagik tak bace..ni dah 4th week paed) MySpace

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...