http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, October 29, 2009

Menyeru semangat

tetiba minggu ni xde semangat..sll akan bangun pagi & study la gak (+ movies) but miggu ni HAMPEH!! bangun tp terus baring lagik and tido and bangun lagik (sbb nak tutup alarm)
sampai la azan br bangun btui2
bangun awal tp xbuka buku..bace tak masuk..erm..

SEMANGATKU HILANG!!!

ramai plak yg komen sal status semangatku hilang kat FB..
suruh cari balik,or g kol je semangat 2..ok!! aku tgah cari balik no semangat..sape yg ade yer??

smlm pn g wad cam 'org bodoh' tak ade hala tujuan..g tgok folder2 patient,g kaco patient, and don;t learn anything actually..
tp yg puasnye..setelah 3 minggu mencuba nak clerk patient talasemia kat daily care akhirnye tercapai...
selalu samaade mase aku g patient xde,pastu ade klas atau parent malas nak bg kerjasama or adik2 2 sendiri xtau history dorg..susah2
aku clerk dah lewat gak dlm kul 12 lbh ..stlh lebih 3 jam aku ulang alik dr was 6U,daily care and 6S..g clerk ngan Ghani..buka2 pintu ramai dah patient dtg
dpt good respondent from MAMA, she has daughter 7 y/o B-talasemia major..she is a good historian..aku taye satu soa..dia bg suma jawapan..senang keje(also been in PRO exam)..and she and his husband is a talasemia trait (pembawa)..
pastu aku balik..

and semangatku semakin hilang ..tak pasti kat mane aku tertinggal semangat aku??
6U,6S,daily care??atau sblum g wad lagi??
tak bace lagik sal talasemia untuk klas ngan doc salmi..
KEMBALIKAN SEMANGAT KU!!
sbb bile smgt ilang aku akan buat perkara ngok-ngek cam semalam tanpa sedar..and g lepak2 bilik junior2~ gosip2 and planning for da future (haha)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...