http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, November 05, 2009

bile teman tiada


ayat cam sedih siot..haha..teman aku dah jadi arwah ..6 ari meninggalkan aku..malam ni malam jumaat,so leh r bace sedekahkan yasin kat kawan aku ni


KAWAN AKU = LAPTOP AKU


hampeh gak la bile kwn aku ni xde..ujan2 plak 2..tido je la..aku ni pun dok menaip kat library dok siapkan report aku..just tinggal progress note patient je..cam cepat plak aku buat keje..selalu mst malas berhari-hari baru abes..hehe

dok dlm lib ni pun aku dok selsema bersin2 mane tak yer..ujan pastu dok dlm air-con mmg mau mati tul..


aku pun beku jari nak menaip..

tadi aku layan certa SETEM, benggong puyer certa la..arahan KHABIR.salah satu pengarah kesukaan aku..aku suka certa CINTA dia..still cam same ramai geng yg nak kan setem yg kononnye berumur 100 tahun..haha..walaupun berlainan tujuan mereka..
ade aflin yg jadi JOE mmg watak penceria movie la..nad byk watak2 yg xleh diterima akal..
salah satu ade geng PIRANHA..ade mamat BURN ni lakonanBRONT (nama cam pelik tp kalo korang tgok mst knal pernah lakon certa anak halal ngan farid kamil)..dia ni suka membakar benda n selamba je usung bom keliling badan tapi dia tak mati-mati kena bom..byk nyawa tul..haha
Que haidar yg cute ni plak jadi buta..mula-mula cam serius je watak dia last2 lawak gler..bile org buta memandu kerta ..haha..siap nak buat lesen n beli kerta..mmg cute la ko Haidar..nsb baik dah kawen,bini cun plak 2.
Isma lakon certa Sinderella (aku suka certa ni)..jadi org indon ngan rmbut dia 2 mmg sesuai sekali koh..haha
vanidah n suami yg byk main peranan gak..
tp mmg xkering gusi gelak..haha
kena tgok tau...
aku pun semalam siap kan movie PETROL TANK untuk presentation untuk A&E. aku cut-cut dr movie mmg lawak siot..paling lawak tang part certa tsunami 2..mst aku gelak...aku mendapat response yg bagus dr para penonton..hehe..
kak elly kena belanje aku ni..sbb aku tolong buatkan..hehe
nnt aku upload video movie aku 2 yer..hehe

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...